• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۰
  • شناسه خبر: 15308

اجرای پروژه سبزه میدان با جدیت دنبال می شود

پیام ملّت-فرماندار زنجان گفت: اجرای پروژه سبزه میدان به عنوان یکی از پروژه های مهم هسته مرکزی شهر با جدیت توسط شهرداری دنبال می شود و اینک هماهنگی های خوبی در راستای اجرای پروژه مذکور صورت گرفته است.

رضا عسگری در گفت و گو با خبرنگار« پایگاه خبری-تحلیل پیام ملّت» اظهار کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی و موضوعاتی که در شهرداری پیش آمد، برنامه اجرایی و عملیاتی پروژه سبزه میدان به تعویق افتاده بود، اما اکنون روند اجرای پروژه فوق سرعت خوبی گرفته و کارگاه فعال است.

وی با بیان اینکه پروژه سبزه میدان از پروژه های مهم هسته مرکزی شهر است و اینک به مطالبات عموم شهروندان زنجانی تبدیل شده است، افزود: شهرداری نیز با این نگاه که نیمه تمام رها کردن پروژه گفته شده در مرکز شهر زیبنده نیست، اکنون این پروژه را به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار پیگیری می کند.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه جلسات مختلفی در خصوص پروژه فوق تشکیل شده و مباحثی نیز در این ارتباط مطرح شده است، عنوان کرد:  هماهنگی های خوبی در بخش های مختلف برای تأسیساتی اعم از آب، برق و گاز با دستگاه های خدمات رسان انجام شده است.

 عسگری با بیان اینکه بخشی ازجابه جایی ها انجام شده و بخشی نیز برنامه زمان بندی آن مشخص شده است، خاطرنشان کرد: براساس آخرین گزارش های دریافتی پروژه سرعت خوبی گرفته، امید است که شهرداری و مدیریت شهری بتوانند در آن موعدی که پیش بینی کرده اند این پروژه را به اتمام رسانند.

وی با بیان اینکه طبق قرارداد باید این پروژه ظرف مدت ۲ سال تحویل داده شود، تصریح کرد: پروژه مذکور به دلیل شرایطی که در شهرداری پیش آمد، به تعویق افتاد و پیشرفت فیزیکی که برای آن لحاظ شده بود به تأخیر افتاد. اما اینک به نظر می رسد که شرایط در مسیر خوبی قرار گرفته و امید است که پروژه فوق در موعد مقرر تحویل داده شود.

فرماندار با اشاره به اینکه ضمانت اجرایی خوبی برای قرارداد پروژه سبزه میدان در نظر گرفته شده، تأکید کرد: شهرداری مکلف است که منابع مالی آن را به موقع در اختیار پیمانکار قرار دهد، از سوی دیگر پیمانکار نیز مکلف است که طبق زمان بندی که برای آن مشخص کرده اند پروژه را به موقع تحویل دهد. گفتنی است که چنانچه هر کدام از طرفین به قرارداد خود عمل نکنند، جرایمی برای آنها پیش بینی شده است.

عسگری با بیان اینکه در قرارداد همه موارد فوق به صورت شفاف مشخص شده و به همین جهت شهرداری نیز در تلاش است که مشکلی در اجرای پروژه ایجاد نشود، ادامه داد: مشکلاتی در ارتباط با جابه جایی تأسیساتی  که در محل واقع شده بود وجود داشت، که این موضوع منجر به زمان بر شدن پروژه فوق شده بود اما خوشبختانه اینک هماهنگی های خوبی در این زمینه صورت گرفته و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مجموعه دستگاه ها به وظایف و تکالیف خود عمل می کنند، افزود: امید است که با مرتفع شدن برخی از مشکلاتی که در روند اجرای پروژه وجود داشت اکنون اجرای پروژه سرعت بیشتری نیز یابد.

فرماندار زنجان با تأکید بر اینکه مجموعه های دخیل در اجرای پروژه سبزه میدان هماهنگی های خوبی باهم پیدا کرده اند، خاطرنشان کرد: امید است پروژه در موعد مقرر تکمیل و تحویل شهروندان داده شود./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست