• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۸
  • شناسه خبر: 15772

مبلغ قرار داد پروژه سبزه میدان ۶۴ میلیارد تومان است

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه مبلغ پروژه سبزه میدان حدود ۶۴ میلیارد تومان است، گفت: بخاطر تملکات احتمال دارد این رقم تا ۱۰۰ میلیارد تومان هم بالا برود.

عباس راشاد در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: پروژه سبزه میدان باید در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ تمام شود .

وی افزود: به درخواست برخی ادارت دولتی، اعضای شورای شهر و شهردار آمادگی اعلام کردیم که این پروژه را امسال تمام کنیم .

رئیس شورای اسلامی شهرزنجان با بیان اینکه کارگاه در پروژه سبزه میدان به صورت شبانه روزی دایر است، افزود: امیداواریم قولی که در جهت مساعدت و همکاری به ما داده شده انجام شود و ما پروژه را تمام کنیم.

وی تصریح کرد: مبلغی که در قرارداد است حدود ۶۴ میلیارد تومان برای خود پروژه است و ما تملکاتی در بعضی محورها داریم که موضوع ترافیک زینبه غربی و شهید قامت بیامت دچار مشکل نشود .

راشاد تصریح کرد: پیمان کار با سرعت کارش را پیش می برد در برخی از کارها خیلی جلوتر از برنامه هستیم و در برخی جاها به علت مشکلاتی که با ادارت دولتی داریم مقداری سرعت پایین است.

وی افزود: چند روزی است که سرعت کار به شدت بالا رفته که اگر به این شکل پای کار باشند باید در پایان امسال یعنی در عید پروژه را تحویل بدهیم.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه قرار است جلساتی تشکیل شود اگر نتیجه خوب بود امسال پروژه نحویل داده می شود، افزود: از پیمان کار تعهداتی گرفته شده که اگر تاخیر کند برای هر روزتاخیر خسارت چند ده میلیونی پرداخت کند ولی اگر شهرداری باعث کندی کار شود خسارت ما پایین است.

وی ادامه داد: نماینده شهرداری که پل امام حسن مجتبی(ع) را نظارت می کرد به صورت شبانه روزی در محل پروژه سبزه میدان مستقر است و کمسیون شهرسازی نیز نظارت می کند. ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست