• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۱۷
  • شناسه خبر: 16738

همکاری مجلس با دولت طوری باشد که مردم بهبود معیشتی را احساس کنند

نماینده مردم ابهر،خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری مجلس با دولت باید طوری باشد که مردم بهبود شرایط معیشتی را احساس کنند.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: مجلس یازدهم باید برنامه های خود را به دو برنامه میان مدت و برنامه های کوتاه مدت تقسیم کند.

وی با بیان اینکه برنامه های کوتاه مدت برنامه هایی است که تاثیر فوری و محسوس در معیشت مردم داشته باشد، افزود: برنامه های میان مدت برنامه هایی است که بتواند به بهبود شرایط اقتصادی کشور کمک کند.

نماینده مردم ابهر،خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس باید با این دو دسته کار خود را تنظیم کند تا در قدم اول مردم ببینند که با همکاری مجلس و دولت شرایط معیشتی بهبود پیدا کرده و درگام دوم و میان مدت مردم احساس کنند که شرایط اقتصادی کشور تغییر کرده است.

حجت الاسلام شجاعی در پاسخ به سوال خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» در خصوص برنامه های این نماینده برای حوزه انتخابیه خود و استان افزود: بنده با رصد و مطالعه میدانی عرض می کنم که کارهایی که در کشور و استان باید انجام شود را باید به دو دسته کارها شدنی کارهای نشدنی تقسیم کنیم.

وی افزود: به نظر بنده در یک سال پیش رو، هم در کشور و هم در استان و حوزه انتخابیه باید کارهای شدنی را پیدا کرده و با تمرکز آنها را انجام دهیم.

نماینده مردم ابهر،خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه های بسیار بزرگی مثل دو بانده کردن یک جاده خاص ممکن است در شرایط خاص شدنی نباشد.

حجت الاسلام شجاعی با بیان اینکه الان شرایط کشور شرایط تحریمی و کرونایی بوده و دولت در سال آخر خودش قرار دارد و مقداری دولت ها در سال آخر خود کم تحرک هستند، گفت: این دلایل ممکن است منجر به این شود که نتوانیم طرح های بزرگی را اجرا کنیم.

نماینده مردم ابهر،خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با توجه به شرایط خاص امسال کسری بودجه قابل توجه خواهیم داشت، افزود: بنده معتقدم باید بگردیم و کارهای شدنی را پیدا کنیم که تعدادشان هم زیاد است.

وی ادامه داد: پروژه هایی هستند که چیزی تا اتمام شدنشان باقی نمانده است که اگر تمرکز کرده و بودجه ای به آن اختصاص داده شود مردم آثارش را مشاهده خواهند کرد./ا

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست