• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۲۵
  • شناسه خبر: 17332

آغاز ثبت نام کلاس های آموزش قرآنی در موسسه دارالقرآن

پیام ملّت-مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان گفت ثبت نام در کلاس های آموزش قرآن موسسه دارالقرآن زنجان از امروز ۲۴ خرداد به صورت رسمی آغاز شد.

ولی الله رحیمی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: تعداد اساتید در کلاس های آموزش قرآنی موسسه دارالقرآن که موظف به تدریس در کلاس های فوق هستند در حدود ۹۰ نفر و معادل همان تعداد استاد و مربی در سنوات پیش هستند.

وی با بیان اینکه امسال با دو رویکرد برنامه های موسسه دارالقران اجرا خواهد شد، افزود: برنامه های موسسه دارالقران با توجه به شیوع کرونا در دو بخش حضوری و مجازی اجرا خواهد شد. لذا دو برنامه شاخص طراحی شده است که مقدمات آن نیز فراهم شده یکی از برنامه ها آموزش از طریق رسانه های ملی و دیگری مبحث طراحی اپلیکیشن نسیم وحی و آموزش از طریق فضای مجازی است.

مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان با اشاره به اینکه امسال نیز آموزش عملی روخوانی، صوت، لحن و تفاسیر قرآن از جمله برنامه‌های موسسه دارالقرآن زنجان خواهد بود ادامه داد: دغدغه امروز ما مباحث مرتبط با بیماری کرونا است و باید فرهنگ سازی شود که زندگی و آموزش با کرونا طراحی شده و مردم نیز باید این روند آموزشی را بپذیرند چراکه بنا بر گفته مسئولین امر فعلا موضوع کرونا ادامه دارد و باید متناسب با این روند پیش رفت.

رحیمی با بیان اینکه دغدغه اصلی مجموعه دارالقرآن در حقیقت وجود مشکلات پشتیبانی و اعتباری است تصریح کرد: لذا نیاز است که بستر سازی و فرهنگ سازی های لازم صورت گیرد تا مردم بدانند که مسائل پرداخت هزینه ها همان گونه که در مباحث کلاس های حضوری وجود دارد مسائل مجازی را نیز در برخواهد گرفت. البته پرواضح است که پذیرش این موضوع از سوی مردم ممکن است زمان بر باشد.

وی با اشاره به اینکه موسسه دارالقرآن همانند آموزش و پرورش با ظرفیتی کمتر از ۵۰ درصد مشغول به فعالیت است افزود: مجموعه دارالقران محدودیت رده سنی و مقاطع ندارد و از مهد قرآن تا بزرگسالی می توانند در این کلاس ها شرکت نمایند و از آن بهره لازم را ببرند. چراکه برنامه های ما هم برای بزرگسالان، هم برای خردسالان و دانش آموزان ارائه می گردد.

مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان تاکید کرد: پرداخت هزینه‌ها همانند سنوات گذشته جهت شرکت در این کلاس های قرآنی پر فیض و برکت وجود خواهد داشت و افراد برای شرکت در این کلاس های مجازی مکلف به پرداخت هزینه ها هستند./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست