• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۲۸
  • شناسه خبر: 17397

پروژه سبزه میدان نقطه مثبتی در معماری و مبلمان شهری است

پیام ملّت-نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه سبزه میدان از لحاظ معماری و مبلمان شهری نقطه مثبت بسیار خوبی به شمار می‌آید که پس از بهره برداری از آن برکات آن را خواهیم دید.

مصطفی طاهری در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: جای چنین میدان بزرگی که محل تجمعات دینی و برگزاری دسته های حسینیه، دسته های زینبیه و تجمعات دیگر است در کنار پیاده‌روها و بافت قدیمی شهر خالی بود و اینک این میدان نقطه مثبت خوبی در این خصوص است.

وی با اشاره به اینکه پروژه سبزه میدان به عنوان یکی فضاهای شهری قابل توجه نقش موثری در ارتقا کیفیت برگزاری مراسمات مذهبی و جشن ها خواهد داشت تاکید کرد: از دیگر محاسن این پروژه این است که در پروژه مذکور هیچ هزینه اضافی وجود نداشت تا نیاز به اصلاح و بازنگری داشته باشد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در خصوص پیشرفت فیزیکی و سرعت اجرای پروژه سبزه میدان ادامه داد: سرعت اجرای پروژه سبزه میدان بسیار خوب بوده است. شهردار و شورای شهر نیز پای کار هستند و در تلاش هستند که پروژه فوق حدود یک ساله به اتمام رسد و همگی از مزایای آن بهره مند شوند.

طاهری در خصوص علت مشکل عقب ماندگی پروژه سبزه میدان عنوان کرد: بخشی از این مشکلات به علت عدم تامین اعتبارات دولتی در این ارتباط بوده است چرا که وعده هایی از سوی مدیران دولتی به شهرداری در این خصوص داده شده اما به آن عمل نشده است.

وی ادامه داد: به شهرداری وعده داده شده بود که از محل اعتبارات دولتی حدود ۵۰ درصد در خصوص اجرای پروژه سبزه میدان کمک و مساعدت صورت گیرد اما این موضوع محقق نشده است. از این رو نیاز است که در این خصوص کمک هایی صورت گیرد تا مشکل تامین اعتبار مرتفع شود./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست