• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۰۴
  • شناسه خبر: 17673

اجرای سومین مرحله طرح جمع آوری معتادان و دستگیری ۸۰ معتاد/کشف بیش از ۴۴۹ کیلوگرم مواد مخدر در سه ماهه اول سال جاری

پیام ملّت-رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان گفت: سومین مرحله طرح جمع‌آوری معتادان انجام شد و به واسطه آن تعداد ۸۰ معتاد متجاهر دستگیر شدند.

سروان محسن حسین خانلو در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» با اشاره به اینکه این طرح با آغاز هفته گرامیداشت مبارزه با مواد مخدر در سطح استان به اجرا درآمد اظهار کرد: پیش ازاین نیز در سال جاری ۲ طرح دیگر جمع آوری معتادان متجاهر انجام شده و تعداد ۱۶۰ نفر معتاد متجاهر دیگر به واسطه این دو طرح جمع آوری و بسته به شرایط آنها تحویل کمپ نوای آرامش یا بیمارستان داده شدند.

وی با بیان اینکه در سومین طرح جمع آوری معتادان متجاهر، افراد جمع آوری شده جهت اخذ آزمايش تست كوويد١٩ در محل از قبل پيش بيني شده قرنطينه می شوند و بعد ١٤ روز در صورت منفي بودن تست كرونا به مركز درماني كمپ نواي آرامش تحويل داده مي شوند افزود: اما چنانچه تشخیص به کرونا داده شد پس از قرنطینه جهت درمان به بیمارستان انتقال داده می شوند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه پليس در سه ماهه اول سال جاري بيش از یک هزار و ۳۰۰ عمليات پليسي در جهت دستگيري عناصر اصلي ، قاچاقچيان ، توزيع كنندگان و خرده فروشان در سطح استان انجام داده است ادامه داد: اين عدد یعني در هر روز بيش از ١٤ عمليات پليسي صورت گرفته است.

سروان حسین خانلو در توضیح عملیات پلیسی صورت گرفته از ابتدای سال جاری تاکنون خاطرنشان کرد: ماحصل اجراي عمليات های پلیسی فوق كشف بيش از ٤٤٩ كيلوگرم انواع مواد مخدر با يك درصد افزايش نسبت به مدت مشابه سال گذشته و دستگيري بيش از ٨٧٠ نفر از قاچاقچيان، عناصر اصلي، توزيع كنندگان و خرده فروشان بوده است.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری معتادان متجاهر بسته به شرایط مرکز و ظرفیت کمپ صورت می گیرد و از همه معتادان دستگیر شده تست کرونا گرفته می شود تاکید کرد: از مردم درخواست می شود که حتما گزارش هاي خود را به سامانه ۱۲۸ اعلام كنند تا از این طریق پلیس را در اجرای نظم و امنیت در جامعه یاری کنند./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست