• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۳۱
  • شناسه خبر: 18334

اسکان دانشجویان با ظرفیت ۵۰ درصدی خوابگاه های ملکی در دانشگاه علوم پایه

پیام ملّت-معاون دانشجویی دانشگاه علوم پایه استان زنجان گفت: ۵۰ درصد ظرفیت خوابگاه‌های ملکی دانشگاه در ترم آینده به دانشجویان جهت اسکان آنها اختصاص داده خواهد شد.

حسینی در گفت و گو با خبرنگار«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: در سال گذشته تا تعداد ۴ هزار و ۴۰۰ دانشجو در خوابگاه‌های ملکی دانشگاه اسکان داده می شد اما اینک این تعداد پس از شیوع بیماری کرونا جهت رعایت پروتکل های بهداشتی به حدود ۲ هزار و ۲۰۰ دانشجو کاهش یافته است.

وی تعداد خوابگاه‌های ملکی دانشگاه را معادل ۱۵ بلوک خوابگاهی اعلام کرد و گفت: این در حالی است که تنها یک خوابگاه خودگردان وجود دارد. این خوابگاه خودگردان در ترم گذشته مقداری از اجاره‌بها را اخذ و مطالبه کرده و مقادیر دیگری از اجاره بهای آن را به علت تعطیلی بخشوده شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پایه استان زنجان از برگزاری ترم آینده به صورت غیرحضوری و مجازی برای دانشجویان کارشناسی خبر داد و تاکید کرد: همه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری متقاضی خوابگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند در خوابگاه ها اسکان یابند.

حسینی تعداد دانشجویان ارشد و دکتری را معادل ۴ هزار نفر دانشجو بیان کرد و گفت: ۳۳ گروه مختلف در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که همه آنها دارای مقاطع ارشد و دکتری هستند اما تعداد دانشجویان متقاضی خوابگاه کمتر از ۲ هزار نفر هستند./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست