• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۰۱
  • شناسه خبر: 18414

مردم با هلال احمر بصورت مستقیم در ارتباط باشند

پیام ملّت- راه ارتباط مستقیم و آسان با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به صورت ۲۴ ساعته برای عموم هموطنان فراهم شد.

به گزارش« پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: صلیب سرخ و هلال احمر بزرگترین شبکه بشردوستانه غیر سیاسی و امدادرسان جهانی محسوب می‌شود و نام جمعیت می‌تواند برای افراد مختلف جامعه تداعی کننده خدمات عام‌المنفعه و بشردوستانه باشد.

اسماعیل خردمند تاکید کرد: عده‌ای آن را سازمان پیشرو و پاسخگو در خدمات امداد و نجات، برخی نیز تامین‌کننده داروهای خاص و گروهی هم ارائه دهنده خدمات توانبخشی و عده‌ای دیگر آن را سازمانی داوطلبانه و حمایتی می‌شناسند.

وی بی طرفی، بی غرضی، استقلال، جهان شمولی، خدمت داوطلبانه، بشردوستی و یگانگی را از اصول هفتگانه جمعیت هلال احمر برشمرد و اظهارداشت: این مهم منشا پیدایش خوبی‌ها و مهرورزی‌های بی شماری با هدف تسکین آلام بشری و خدمات انسان‌دوستانه و نشان دهنده ماهیت عملکرد هلال احمر است.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: به منظور ارتقا این سیستم و برطرف کردن نیاز همنوعان لینک « ارتباط مستقیم با مدیرعامل » در سایت http://zanjan.rcs.ir قرار داده شده است.

خردمند یادآوری کرد: همه داوطلبان، جوانان، امدادگران و شهروندان سرتاسر استان زنجان می توانند با مراجعه به این سایت در سمت چپ بر روی تصویر ارتباط با مدیرعامل کلیک کرده، پیشنهادات و انتقادات خود را از این طریق با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مطرح کنند.

وی اضافه کرد: در صورت نیاز به ارتباط ۲ سویه ثبت شماره تماس و یا آدرس ایمیل در درخواست ثبت شود.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: علاوه بر این راه ارتباطی، ملاقات حضوری مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان نیز در روزهای یکشنبه و پنجشنبه هر هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر برای شهروندان امکانپذیر است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست