• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۰۴
  • شناسه خبر: 18471

پیامک های هشدار خاموشی مربوط به مشترک خاصی نیست/مردم مدیریت مصرف را جدی بگیرند

پیام ملّت-مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: پیامک های هشدار مصرف برق مربوط به مشترک خاصی نیست و براساس شرایط و میزان مصرف منطقه ارسال میشود.

آرزو قزلباش در گفت و گو با خبرنگار«پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» در خصوص پیامک هشدار قطعی برق به مشترکان اظهار کرد: مدیریت مصرف اداره برق بر اساس قراردادی که با یک شرکت دانش بنیان و استارتاپی که  مصارف برق را رصد می کند داشته است قرار بر این شده که آن روزهایی که در مناطقی مصرف برق بالا می رود پیام هایی به مناطق پرمصرف فرستاده می شود.

آروز قزلباش گفت: این پیامک ها مخصوص مشترک خاصی نیست و مربوط به کل آن منطقه ای است که مصرف در آن بالارفته رفته است و به منزله هشدار برای جدی گرفتن مدیریت مصرف است.

وی افزود: هدف این پیامک ها مشترک خاصی نیست ولی به دلیل اینکه بعد از این همه سال هشدار درباره افزایش مصرف،  مشترکان باید توجه به مصرف برق را به ویژه در ساعاتی که هوا گرم تر است جدی بگیرند برای همین طبق رصدی که انجام می شود مناطقی که پرمصرف باشند پیام های هشدار مناسب با وضعبت مصرف شان دریافت خواهند کرد.

قزلباش با بیان اینکه هفته گذشته شاهد اوج مصرف برق در کشور بودیم که از ابتدای امسال بیشترین مصرف را رقم زده بود و ممکن بود خاموشی ها به مصارف خانگی نیز برسد.

قزلباش گفت: خوشبختانه صنایع استان  همکاری خوبی در این زمینه با شرکت توزیع برق دارند و با صحبت هایی که با همه آنها شد پذیرفتند که میزان مصرف را مدیریت کنند و یا تعطیلات خود را به روزهای پرمصرف انتقال دادند که ما مجبور به خاموشی مناطق مصرف خانگی نباشیم .

وی با تاکید بر این که مردم باید وضعیت تامین برق در ایام پرمصرف را جدی بگیرند گفت: تا کنون خاموشی مناطق مسکونی را نداشته ایم ولی این پیامک ها به منزله هشدار درصورت عدم رعایت مدیریت مصرف است .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست