• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۵-۲۶
  • شناسه خبر: 19087

جشنواره انتخاب برترین روستای گردشگر پذیر استان زنجان

پیام ملّت- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی استان گفت: به مناسبت هفته دولت، این سازمان ، جشنواره انتخاب برترین روستای گردشگر پذیر استان زنجان برگزار می‌ کند.

جشنواره انتخاب برترین روستای گردشگر پذیر استان زنجان

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان، امیر ارجمند گفت:با هدف ارزیابی کلی وضعیت گردشگری در روستاهای استان و ارتقای کیفیت گردشگری در روستاهای گردشگرپذیر این رویداد برگزار می‌شود.


 ارجمند با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری در مناطق روستایی افزود:گردشگری در روستاها از جمله راهکارهایی است که منجر به اشتغال پایدار روستایی و حفظ محیط زیست می‌شود.


او بیان کرد:گردشگری روستایی موجب تنوع بخشیدن به مقاصد گردشگری شده و با متنوع نمودن منابع درآمد روستائیان در ارتقای معیشت آنان نیز موثر است.


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی استان با اشاره به چگونگی انتخاب گردشگرپذیرترین روستاهای استان زنجان گفت:۲۹ شاخص در ۸ گروه برنامه ریزی و مدیریت، گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی، سرمایه گذاری، مشارکت اقتصادی، زیرساخت و پایداری زیست محیطی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.


ارجمند افزود:نتیجه نهایی این ارزیابی در روز جهانی گردشگری در مهرماه سال جاری با انتخاب روستای برتر هر شهرستان و استان اعلام خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست