• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۶-۱۱
  • شناسه خبر: 19473

تمهیدات لازم برای انتخابات دور دوم مجلس در زنجان فراهم است

پیام ملّت- استاندار زنجان گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان بدون هیچ خدشه و ابهامی برگزار شد و در همین راستا نیز همه تمهیدات برای دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم فراهم است.

فتح الله حقیقی در جلسه ستاد انتخابات استان افزود: مرحله دوم انتخابات را همچون مرحله اول با قدرت و اقتدار و در سلامت و امنیت کامل برگزار خواهیم کرد.  

وی ادامه داد: ما تجربه خیلی خوبی در برگزاری انتخابات داریم از این رو برای دور دوم انتخابات مشکلی نداریم.  

استاندار زنجان با بیان اینکه به دلیل شرایط به وجود آمده ناشی از شیوع کرونا، شرایط تبلیغات انتخاباتی در دور دوم انتخابات متفاوت خواهد بود، اظهار داشت: بر اساس تمهیدات انجام شده، فیلم و گفت وگویی از ۲ نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم تهیه شده که قرار است در سه نوبت از صدا و سیما پخش شود و علاوه بر این نامزدها می‌توانند از فضای مجازی نیز برای امر تبلیغات استفاده کنند.  

حقیقی گفت: در مرحله اخذ رای نیز تعداد شعبه های رای گیری را افزایش می دهیم تا تجمع در شعبه ها کمتر شود. 

استاندار زنجان تصریح کرد: ارکان انتخابات که شامل مشارکت پذیری، سلامت، امنیت و اجرای قانون است، در دور دوم همچون مرحله اول دقیقا اجرا می شود. 

دور دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ شهریور همزمان در ۹ استان برای ۱۱ حوزه انتخابیه شامل ۲۴ شهرستان برگزار می‌شود.

در انتخابات این دوره از مجلس در حوزه‌ انتخابیه زنجان و طارم انتخاب یکی از نمایندگان به دور دوم کشیده شده است.

 در حوزه انتخابیه زنجان و طارم مهدی باقری و نبی‌الله محمدی با هم رقابت خواهند کرد./د

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست