• تاریخ: ۱۳۹۹-۱۱-۰۱
  • شناسه خبر: 21451

احداث مسکن فرهنگیان زنجان

پیام ملّت- مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با تدبیر اعضای کارگروه تامین مسکن فرهنگیان در استان زنجان در بهترین نقطه برای فرهنگیان مسکن احداث می‌شود و ثبت نام از فرهنگیان واجد شرایط دراستان انجام شده است.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حسن مظفری در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: در سال ۹۸، هشت جلسه و امسال تا کنون ۹ جلسه شورای آموزش و پرورش برگزار شده است و این جلسات ۵۷ مصوبه داشته است.

مظفری به تشکیل کارگروه فضاهای آموزشی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: ۷۲۰ باب کلاس در سطح شهر زنجان در مدت سه سال احداث می‌شود.

مظفری با بیان اینکه برگزاری کلاس‌های کنکور در مناطق محروم استان زنجان از تدابیر استاندار زنجان بود، ابراز داشت: این موضوع موجب شد تا رتبه کنکور استان زنجان از ۲۴ به ۱۶ برسد.

وی به تشکیل کارگروه تامین مسکن فرهنگیان در استان زنجان اشاره کرد و گفت: با تدبیر اعضای این کارگروه در بهترین نقطه برای فرهنگیان مسکن احداث می‌شود و ثبت نام از فرهنگیان واجد شرایط دراستان انجام شده است.

مظفری ابراز داشت: طی سال گذشته ۱۰۲ جلسه توسط شوراهای آموزش و پرورش استان زنجان برگزار و شهرستان ابهر با ۹۵ درصد مصوبات بیشتری را اجرا کرده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست