• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۳-۱۹
  • شناسه خبر: 23343

ساعات اداری زنجان تغییر می‌کند

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در رابطه با تغییر ساعت کاری ادارات استان با وزارت کشور مکاتبه انجام شده است، گفت: در صورت تایید و دریافت مجوز، این مهم اعمال خواهد شد.

به گزارش پایگاه «خبری- تحلیلی، پیام ملت»، فتح‌الله حقیقی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: با توجه به انتخابات پیش‌ رو تلاش برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تاکید است و از همه امکانات برای این مهم بهره گرفته خواهد شد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه بین اجرا و نظارت در بحث انتخابات مشکلی وجود ندارد، بیان کرد: برای آمادگی کامل ۲۳ ستاد انتخاباتی در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در بحث انتخابات بر مقوم‌های اتحاد، تاکید داشتند تا خدشه‌ای بر اتحاد موجود در کشور وارد نشود، عنوان کرد: طی ۴۲ سال گذشته هر جایی که اتحاد عمومی ارتقا یافت، منافع ملی نیز ارتقا یافته است.

حقیقی با بیان اینکه انقلاب متعلق به همه است و همه در قبال آن مسؤول هستند، اضافه کرد: باید نسبت به انقلاب احساس وظیفه کرد، چرا که مصالح و منافع ملی بر منافع شخصی اولویت دارد،.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه کارمندان دولت از انجام اقدامات له یا علیه کاندیداها در انتخابات منع شده‌اند، تاکید کرد: اصل انتخابات بر مشارکت است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در برگزاری دوره‌های مختلف انتخابات، میانگین مشارکت بالاتری نسبت به میانگین کشوری دارد، گفت: انتظار می‌رود که این مشارکت بالا در این دوره از انتخابات نیز حفظ شود.

حقیقی با اشاره به اینکه در سال‌‎جاری ۳ هزار و ۵۰۰ مگاوات کاهش تولید برق‌آبی مشاهده می‌شود، ادامه داد: متوسط مصرف از سال ۹۳ تا ۹۸ حدود ۱.۸ درصد سالانه رشد داشت، ولی از سال گذشته تا امسال این میزان ۱۹ درصد رشد داشته است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در بخش مصرف انرژی نیز طی دو سال اخیر ۲۰ درصد رشد داشته است، عنوان کرد: بارش کم، افزایش دما، رشد مصرف صنایع بزرگ، فعالیت ماینرها و … دیگر شرایط کاهش تولید و افزایش مصرف برق در کشور است.

حقیقی با اشاره به اینکه در رابطه با تغییر ساعت کاری ادارات استان با وزارت کشور مکاتبه انجام شده است، بیان کرد: در صورت تایید و دریافت مجوز، این مهم اعمال خواهد شد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه شرکت برق نیز در رابطه با خاموشی ادارات و دستگاه‌هایی که به قانون و تذکرات توجهی ندارند، اقدام کند، تاکید کرد: انتظار می‌رود که در روز انتخابات هیچ قطعی وجود نداشته باشد و شبکه تا پایان اعلام نتایج متصل باشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست