• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۳-۲۳
  • شناسه خبر: 23357

یک هزارو ۶۳ شعبه اخذ رای در استان زنجان پیش بینی شده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: طبق برنامه ریزی ها یک هزارو ۶۳ شعبه اخذ رای میزبان اجرای قانون انتخابات در این استان خواهد بود که این تعداد نسبت به انتخابات گذشته که ۹۲۶ شعبه بود، افزایش حدود ۱۵ درصدی دارد.

به گزارش پیام ملّت– سعید صفری افزود: با توجه به شرایط کرونایی برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد سعی شده است تا شمار شعب اخذ رای در مکان‌های پرتراکم رای‌گیری که در سال ۹۶ رصد شده است، افزایش داشته باشد.

وی اظهار داشت: به طور متوسط ۲۵ هزار نفر به صورت مستقیم در اجرا، نظارت، حفاظت، بازرسی و پشتیبانی انتخابات ایفای نقش می کنند.

صفری اضافه کرد: بر این اساس صفر تا ۱۰۰ برگزاری انتخابات در این استان برای عوامل اجرایی، نظارت، محافظان شعبه، نمایندگان نامزدها و رای دهندهان با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان و فرمانداران برنامه ریزی شده است.

به گفته این مسوول، برنامه‌ریزی‌های لازم برای قبل، حین و تا پایان شمارش آرا انجام و طبق برنامه فرآیند انتخابات اجرا خواهد شد.

صفری با اشاره به افزایش اقلام مورد نیاز انتخابات، حذف استامپ و خط کشی نقاط پر رفت و آمد برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماع تاکید کرد:  تمامی نکات و موارد لازم، به فرمانداران و بخشداران ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای انتخابات ریاست جمهوری اماکنی در همه نقاط شهری پیش‌بینی شده است و در صورت درخواست سخنرانی نامزدها در مکان‌های باز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست