• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۶-۰۳
  • شناسه خبر: 23581

تعداد بیماران کرونایی بستری شده در شهرستان خرمدره ۱۰ برابر شد

در طول ماه گذشته تعداد بیماران بستری شده کرونایی در خرمدره ۷ نفر بود ولی در این روز‌ها تعداد بیماران ۱۰ برابر شده و به ۷۰ بستری رسیده است.

جلیل کریم خانی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: وضعیت شهرستان خرمدره به لحاظ شیوع ویروس کرونا اصلا مناسب نیست و در این روز ها تعداد مراجعین به بیمارستان در حال افزایش است‌.

وی افزود: یک ماه گذشته در سطح شهرستان در حدود ۷ بیمار در بیمارستان بستری بود اما در این روز ها تعداد بیماران افزایش یافته و به ۷۰ بیمار بستری رسیده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمدره با بیان اینکه افزایش تعداد بستری شدگان در نهایت گاها افزایش مرگ و میر را به دنبال خواهد داشت گفت: از همشهریان استدعا داریم ضمن رعایت پروتکل ها، گروه های هدف در زمان های اعلام شده برای واکسیناسیون مراجعه کنند. با این حال علاوه بر گروه های سنی مورد هدف واکسیناسیون دانشجویان و رانندگان حمل و نقل عمومی نیز در حال انجام است.

وی تاکید کرد: افراد با سنین بالاتر از ۴۵ سال که هنوز بنا به دلایلی واکسینه نشده اند به مراکز تجمیع ۹ دی در شهرستان خرمدره مراجعه و واکسن کرونا دریافت کنند. چراکه تنها راه در مقابله با این ویروس انجام واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی است

کریمخانی با بیان اینکه به چند طریق فراخوان انجام واکسیناسیون انجام می گیرد گفت: روش اول فراخوان غیر حضوری از طریق خانه های بهداشت و پایگاه های سلامت انجام میگیرد و در روش دوم نیز از طریق مساجد و فضای مجازی انجام می شود.ب/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست