• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۶-۱۱
  • شناسه خبر: 23716

خاموشی برق چاه‌های کشاورزی شهرستان طارم از ساعات ۱۱ تا ۱۵ لغو شد

اعمال خاموشی برق بین ساعت ۱۱ تا ۱۵ در چاه‌های آب کشاورزی در شهرستان طارم سبب ضرر و زیان به کشاورزان می‌شد که این امر در روز‌های اخیر لغو شد.

مدیر اداره برق شهرستان طارم در گفت‌وگو با خبرنگار «پایگاه خبری تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: در سال جاری کاهش میزان بارندگی‌ها و خشکسالی سبب شد تا تولید برق از طریق نیروگاه‌های برقابی به حداقل برسد به همین دلیل تعدادی از نیروگاه‌های تولید کننده برق از مدار خارج شد.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع برق در سراسر کشور برای مدیریت مصرف برق اعمال خاموشی های برنامه ریزی شده را تدوین کرد افزود: بر طبق برنامه‌ریزی ها روزانه برق مشترکین خاموش می‌شود و ممکن است گاها نیم ساعت اختلاف در زمان تعیین شده خاموشی وجود داشته باشد که البته این امر نیز طبق دستور کشوری انجام می‌شود.

پیری با اشاره به اینکه برق چاه‌های کشاورزی در شهرستان طارم از ساعت ۱۱ تا ۱۵ قطع می‌شد، گفت: اعمال این خاموشی سبب ضرر و زیان شدید به کشاورزان شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اعمال خاموشی در ساعات مذکور لغو شده است، ادامه داد: سعی شده تا اعمال خاموشی در چاه‌های کشاورزی این منطقه همانند خاموشی برق خانگی باشد.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان طارم با اشاره به اینکه مصرف بیش از اندازه برق و گرمای هوا خاموشی‌ها را تحمیل می‌کند تصریح کرد: از مردم خواهشمندیم در مصرف برق صرف جویی کنند تا با عبور از فصل تابستان و خنک شدن هوا برق پایدار در شبکه ایجاد شود.ب/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست