• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۹-۲۱
  • شناسه خبر: 25521

انتخاب شهردارتا یکی دو روز دیگر/از مردم عذرخواهی می کنیم

جلسه انتخاب شهردار زنجان امروز هم به نتیجه نرسید و رئیس شورای شهر زنجان از انتخاب شهردار در یکی دو روز آینده خبرداد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با دستور کار انتخاب شهردار با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان برگزار شد که بی نتیجه ماند و در جهت اجماع حداکثری اعضا روی گزینه مورد توافق به روزهای آتی موکول شد.

منصور مرادلو، رئیس شورای شهر زنجان در این جلسه بابیان اینکه در تمام این مدت شورای شهر با کار و تلاش نشان دادند که هدفشان خدمت به مردم است گفت:تلاش ما این است که به اجماعی برسیم که مورد توافق حداکثری اعضا باشد.

وی با بیان اینکه برگزاری فراخوان برای انتخاب شهردار حرکتی بود که از نظر شورا مورد تایید بود و نمی توانیم بگوییم که باید آن را نادیده بگیریم . اما اگر نتوانستیم در خصوص گزینه های حاصل از فراخوان به اجماع برسیم میتوانیم راه دیگری پیدا کنیم. ولی تلاش ما این است که بر گزینه های مورد توافق در لیست فراخوان به اجماع برسیم اگر نشد هم قبلا هم گفته بودم که ممکن است خارج از گزینه های مطرح در فراخوان هم انتخاب صورت بگیرد.

وی افزود: تلاش ما این است که شهرداری انتخاب کنیم که پشتیبانی اکثریت را داشته باشدو من قبلاً هم به مسئولین قول داده ام اگر شهردار هم انتخاب شد در این مورد هیچ نفع شخصی نداریم و نفسانیتی نباشد. کسی انتخاب شود که دلسوز مردم باشد و جهادی عمل کند و پیگیرباشد.

مرادلو گفت: ما هم کارمند شهرداری نیستیم . ما ناظر بر رفتار و عملکرد شهرداری هستیم . تلاش ما این است ظرف یکی دو روز آینده به نتیجه برای انتخاب شهردار برسیم . تعدا افراد منتخب از فراخوان ۶ نفر هستند و خارج از فراخوان هم هنوز معلوم نیست روی چه کسی به توافق برسیم .

وی گفت: ما از طرف هیچکس تحت فشار نیستیم و شورای شهر استقلال دارد . افتخار می کنیم که حتی در اختلاف نظرها هم اعضا استقلال نظر دارند و تحت تاثیر کسی و یا گروهی نسیتند.

وی همچنین گفت: سعید رفیعی نیز تا کنون کتباً انصراف خود را به ما ارائه نداده است.

مرادلو از برگزاری نشست خبری شورای شهر برای ارائه گزارش عملکرد چندماهه پس از انتخاب شهردارخبر داد.

کاظم مجتهدی نیز گفت: در مورد انتخاب شهردارچالش هایی پیش روی ما بود که مقداری از آن اختلافات طبیعی است و برخی هم غیر طبیعی بود .برای حفظ وحدت و خواست شهروندان که مصرانه خواستار اتحاد و همدلی هستند از بیان مسائلی که چه بسا بعضی ها نشنیدند ولی وجود دارد با کظم غیظ و به امید رسیدن به اجماع کامل چشم پوشی می کنیم. .

انسیه ابوبصیری هم با بیان اینکه شورای در این چندماه برای انتخاب شهردار مسیر سختی را طی کرد گفت: مردم هم پابه پای اعضا در این مسیر خسته شدند که از همه عذرخواهی می کنیم و طبق قولی که اعضای شورا براساس آن هم عهد و پیمان شده اند با انتخاب شهرداری مقتدر این خستگی رفع خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست