• تاریخ: ۱۴۰۰-۰۹-۲۱
  • شناسه خبر: 25542

جدول اجراهای سی و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان

جدول نمایش های شرکت کننده در سی و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان منتشر شد.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» سی و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان از ۲۲ تا ۲۴ آذر ماه سال در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان در محل تالار هنر پلاتو ماندگار برگزار می‌شود.

۶ اثر به این جشنواره راه یافته است که اجرای آثار راه یافته به این جشنواره از فردا آغاز می‌شود.

بر اساس این جدول،نمایش های شرکت کننده از ۲۲ الی ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۰ به دبیری محمدربیع احمدخانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار خواهد شد. جدول زمان‌بندی اجراهای سی و سومین جشنواره تئاتر استان زنجان به این شرح است :

تئاتر “کارگردان” به نویسندگی ابوالفضل رجبی و کارگردانی سجاد رحمانی اولین اجرایی است که ۲۲آذر از ساعت ۱۱ در پلاتو ماندگار به روی صحنه می‌رود.

 تئاتر “جیره‌بندی پر خروس برای مراسم سوگواری” دومین تئاتری است که به نویسندگی علی نرگس نژاد و کارگردانی علی عباسی از ساعت ۱۵:۳۰ اجرا می‌شود

آخرین اجرای روز اول این جشنواره تئاتری با عنوان “پاردایم” است که به نویسندگی نسرین احمدخانی و کارگردانی امیر رضا مرادی از ساعت ۱۹ اجرا می‌شود.

در روز دوم جشنواره تئاتر استان زنجان نیز تئاتر “زنی در زمستان” به نویسندگی مجید یوسفی، و کارگردانی ناهید پیوندی از ساعت ۱۱ از شهرستان خرم‌دره و “رابینسون کروزوئه” به نویسندگی حمید رضا نعمیمی و کارگردانی جعفری کریمی از ساعت ۱۵:۳۰ از شهرستان خدابنده وآخرین اجرای جشنواره تئاتر استان زنجان با نمایش “برلین” به نویسندگی محمد یعقوبی و کارگردانی علی رضایی راد از شهرستان خرم‌دره از ساعت ۱۹ اجرا می‌شود.

مراسم اختتامیه این جشنواره روز ۲۴ آذر ماه با حضور هئیت داوران از ساعت ۱۷ برگزار و منتخبین این جشنواره معرفی می‌شوند.ساسان قجر، علیرضا فرید راد و رضا یاوری داوران این جشنواره هستند که طی دو روز آثار ارائه شده به سی و سومین جشنواره تئاتر استان را داروی کرده و آثار منتخب را معرفی خواهند کرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست