• تاریخ: ۱۴۰۱-۰۴-۲۵
  • شناسه خبر: 28298

ادامه فعالیت تالارها و اماکن ورزشی منوط به تغییر شرایط کرونا و روند بیماری است

طبق مصوبات ستاد ملی کرونا، مدارس و دانشگاه‌ها قطعاً حضوری است و در مراکز سرپوشیده باید دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود تا روند انتقال و شیوع بیماری کرونا کاهش پیدا کند.ادامه فعالیت تالارها و اماکن ورزشی و غیره منوط به ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» با افزایش روند ابتلا به کرونا، جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در استانداری زنجان به ریاست ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان برگزار شد.

رفیعی گفت:طبق مصوبات ستاد ملی کرونا، مدارس و دانشگاه‌ها قطعاً حضوری است و در مراکز سرپوشیده باید دستورالعمل‌های بهداشتی (استفاده از ماسک) رعایت شود تا روند انتقال و شیوع بیماری کرونا کاهش پیدا کند.

وی افزود: مدیریت هوشمند کرونا مانند گذشته اجرا می شود. اصل بر این است که معیشت مردم، اقتصاد، کسب و کار و آموزش، ارائه خدمات به مردم دچار مشکل نشود اما در مدیریت هوشمند متناسب با شرایط کرونا برخورد می‌شود.

رفیعی گفت: ادامه فعالیت تالارها و اماکن ورزشی و غیره منوط به تغییر شرایط کرونا و روند بیماری است که تصمیمات جدید ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: در مراکز سرپوشیده باید دستورالعمل‌های بهداشتی (استفاده از ماسک) رعایت شود تا روند انتقال و شیوع بیماری کرونا کاهش پیدا کند. رنگ‌بندی کرونا نیز وجود دارد ولی پروتکل‌های بهداشتی متناسب با شرایط تصمیم‌گیری خواهد شد.

فرماندار خرم‌دره در ادامه این جلسه، در رابطه با وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان، اظهار کرد: اکنون در بیمارستان بستری کرونایی نداریم و دو مورد مثبت سرپایی در این منطقه شناسایی شده است.

فیاض محبی با اشاره به کاهش حساسیت بیماری کرونا میان مردم، افزود: آماده‌سازی مراکز واکسیناسیون و تامین اقلام و داروهای مورد نیاز از جمله اقداماتی است که باید انجام شود.

فرماندار ماه‌نشان نیز با بیان اینکه یکی از کادر درمان استان زنجان به بیماری کرونا مبتلا شده است، اظهار کرد: طبق آمار موجود، میزان دریافت دُز سوم واکسن کرونا در شهرستان ماه‌نشان ۶۵ درصد بوده که علت آن شاید بی‌تفاوتی مردم به بیماری کرونا بوده است. مراکز تجمیعی در شهرستان ماه‌نشان آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است. پیشنهاد میشود پروتکل‌های بهداشتی ایام محرم زودتر اعلام شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست