• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۱-۱۶
  • شناسه خبر: 31928

نمایشگاه مد و لباس بانوان در زنجان ۶ تا ۸ اریبهشت برگزارمیشود

اولین رویداد مد و لباس در زنجان با همکاری کارگروه ساماندهی مد ولباس استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد زنجان و با رویکرد عفاف و حجاب ۶ و ۷ و ۸ اردیبهشت برگزارمی شود.

محمودی زاده کارشناس مد ولباس اداره کل فرهنگ و ارشاد استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» در خصوص برگزاری نمایشگاه مد و لباس در زنجان گفت: اولین رویداد مد و لباس در زنجان با همکاری کارگروه ساماندهی مد ولباس استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد زنجان برگزارمی شود.

محمودی زاده گفت: هدف از این رویداد ارائه و معرفی مد ولباس در راستای معرفی پوشاک عفاف و حجاب است .

وی افزود: این رویداد با نگرش عفاف و حجاب و با عرضه پارچه چادر و ملزومات حجاب و مانتو و عبا و روسری برگزار خواهد شد و رویکرد اصلی آن عفاف و حجاب است.

محمودی زاده گفت: در این نمایشگاه از برندهای مد و لباس که در کشور فعالیت می کنند شرکت خواهند داشت و همچنین تعدادی از غرفه ها نیز به برندها و طراحان و تولیدهای خود استان اختصاص داده شده است .

کارشناس مد ولباس اداره کل فرهنگ و ارشاد استان زنجان با بیان اینکه این رویداد با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس استان و اداره ارشاد استان است گفت: زمان برگزاری این نمایشگاه نیز ۶ و ۷ و ۸ اردیبهشت در طبقه سوم مجتمع تجاری اشراق زنجان خواهد بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست