• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۶-۰۵
  • شناسه خبر: 34520

اصلی ترین تفاوت این دولت این است که همه تخم مرغ هایش را در سبد مذاکره نگذاشت/ مشکلات روغن نباتی جهان به زودی حل می‌شود

اصلی ترین تفاوت این دولت این است که همه تخم مرغ هایش را در سبد مذاکره نگذاشت. در گذشته این نگاه که همه چیز با مذاکره حل میشود باعث سکون در حرکتهای اجرایی کشور شد. این دولت معتقد است که نمیشود با مذاکره همه چیز را گشایش ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی استاندار زنجان در شورای اداری ابهر اظهار کرد: دولت تفاوتهایی با دولت قبل دارد که باعث شد اتفاقات مثبتی بیافتد. برخی تفاوت ها گفتمانی است و برخی به خاطر درس گرفتن و تجربه از مسیر و مشکلات قبلی است.

افشارچی گفت: اصلی ترین تفاوت این دولت این است که  همه تخم مرغ هایش را در سبد مذاکره نگذاشت. در گذشته این نگاه که همه چیز با مذاکره حل میشود باعث سکون در حرکتهای اجرایی کشور شد. این دولت معتقد است که نمیشود با مذاکره همه چیز را گشایش داد.اصلاح ارتباطات با کشورهای همسایه و ارتباط با کشورهای چین و روسیه و اخیراً هم عضویت در بریکس و مجموعه همین ارتباطات باعث گشایش شده است.

وی افزود: کاردوم دولت هم نترسیدن از کارهای بزرگ است که مصداق آنهم نهضت ملی مسکن است که از جهات مختلف کار سنگینی است .

افشارچی با بیان اینکه مزیت کشور ما تنها نفت نیست، و توسعه بخش های دیگر نیز مورد توجه است از جمله کریدور شمال- جنوب به عنوان مهم‌ترین مسیر ترانزیتی کشور در بخش‌های ریلی جاده‌ای و دریایی که در حال تکمیل است.

وی همچنین با اشاره به حل مشکلات واحدهای صنعتی نیز گفت: مشکلات روغن نباتی جهان به زودی حل می‌شود و نظام گردن کلفتان را پای میز محاکمه می‌آورد.

استاندار زنجان گفت: چیزی که باعث شده استان دیده شود، برنامه محور حرکت کردن در استان است.  الان ما دقیقا می دانیم که چه میخواهیم و اینکه چگونه میخواهیم به آن برسیم به عملکرد تک تک ما بستگی دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ابهر ۱۶٫۵ درصد سهم اقتصاد استان را دارد که قسمت اعظم آن صنعتی است گفت: ابهر دومین شهرستان توسعه یافته استان زنجان است که نشان میدهد هم مردم ابهرقدر خودشان را می دانند و هم سرمایه گذارانی که به ابهر می آیند قدر ابهر را می دانند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست