• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۶-۲۱
  • شناسه خبر: 34628

پروژه فیبر نوری اردیبهشت سال آینده به بهره برداری می رسد/ اگر آسیب سرب و روی برای شهروندان زنجانی است باید درآمد آن هم در شهر زنجان هزینه شود

بهره بردار ۱۰ میلیون تن پسماند سرب و روی مشخص نشده است! اگر آسیب سرب و روی برای شهروندان زنجانی است باید درآمد آن هم در شهر زنجان هزینه شود و سود حاصل از بهره برداری از پسماند روی نیز نصیب شهروندان زنجانی شود.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مجید ناصحی مقدم رئیس شورای شهر زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: بزرگداشت اربعین از یک برنامه محلی به یک برنامه جهانی تبدیل شده و نوید یک فصل جدید در رخدادهای سیاسی را می دهد. در داخل کشور نیز برنامه جا ماندگان به شکل مناسبی برگزار شد و شهرداری زنجان نیز در این حوزه دخیل بود.

ناصحی مقدم با اشاره به کلنگ‌زنی شبکه فیبر نوری شهر زنجان به طول ۳۳۰ کیلومتر نیز گفت: از سال‌های گذشته به دنبال پهنای باند موثر بودیم و با تحقق فیبر نوری این مهم انجام می شود.

وی با اشاره به مشارکت شهرداری در در اخذ مجوز این پروژه گفت: شهرداری در صدد است تا پیمانکار برای تسریع در کار، تشویق شود.سرمایه‌گذاری در این پروژه انجام خواهد شد و کمک‌های دولتی نیز به پروژه تزریق خواهد شد.

ناصحی مقدم گفت: پروژه فیبر نوری اردیبهشت سال آینده به بهره برداری می رسد.

حمزه لوء پاک عضو دیگر شورای شهر نیز با بیان اینکه اسفند ۱۴۰۱ پروژه سبزه میدان به بهره برداری رسیده است گفت: با گذشت ۶ ماه هنوز مغازه‌ها واگذار نشده است. با پیگیری های جدی مسائل مطرح شده در خصوص میراث فرهنگی برطرف و دربازگشایی مغازه ها تسریع شود.

پسماند روی موضوع دیگری بود که حمزه لو پاک با اشاره به آن، گفت: بهره بردار ۱۰ میلیون تن پسماند سرب و روی مشخص نشده است! اگر آسیب سرب و روی برای شهروندان زنجانی است و حتی آب های زیر زمینی را آلوده کرده است. باید درآمد آن هم در شهر زنجان هزینه شود و سود حاصل از بهره برداری از پسماند روی نصیب شهروندان زنجانی شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست