• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۸-۰۲
  • شناسه خبر: 35310

افزایش نرخ سرویس مدارس در شهر زنجان/ عدم تمکین رانندگان به نرخ مصوب قبلی/ سوار کردن بیش از ۴ دانش آموز در سرویس مدارس تخلف است

با توجه به عدم رضایت رانندگان سرویس مدارس به مبلغ مصوب که افزایش ۴۱٫۵ درصدی را قبول نمی کردند، درخواست افزایش هزینه سرویس مدارس مورد تصویب اعضای شورا قرار گرفت و۲۰ درصد به رقم اولیه ۴۱.۵ درصد افزوده شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی پیام ملّت» در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اصلاحیه نرخ سرویس مدارس و افزایش آن تصویب شد.

با توجه به عدم رضایت رانندگان به مبلغ مصوب که افزایش ۴۱٫۵ درصدی را قبول نمی کردند، درخواست افزایش هزینه سرویس مدارس مجدداَ مطرح شد که مورد بحث اعضای شورا قرار گرفت.

شهردار زنجان در این خصوص گفت: قیمت گذاری قبلا انجام شد هم بالاتر از نرخ تورم است ولی همین مبالغ هم به اجرا در نمی آید در حالی که والدین برای پرداخت سرویس مدارس در مشکل هستند که ناظرین باید در این خصوص به این موضوع ورود کنند.

منصور مرادلو عضو شورای شهر نیز گفت: در هر اتوبوس تقریبا ۴۰ دانش‌آموز جا‌به‌جا می‌شود که برای هر رفت و هر برگشت ۱۵۰۰ تومان هزینه در نظر گرفته می‌شود و هزینه ایده‌آلی است. افزایش نرخ سرویس با توجه به افزایش تورم و هزینه ها معقول است. برخی رانندگان و سرویس مدارس برای افزایش درامد، بیش از ۴ دانش‌آموز را در سواری جا‌به‌جا می‌کنند که این موضوع تخلف است.

با این حال با توجه به عدم تمکین رانندگان سرویس مدارس، مصوب شد ۲۰ درصد به رقم اولیه ۴۱.۵ درصد افزوده شود و نرخ کرایه افزایش یابد.

همچنین لایحه اختصاص ۱۲ میلیارد تومان برای ساخت المان غواصان دریادل در میدان بسیج نیز تصویب شد.

اجاره ماشین‌آلات برف‌روبی شامل ۱۰ دستگاه خاور، یک دستگاه بابکت، یک دستگاه لودر، ۴ دستگاه گریدر، ۴ دستگاه کامیون شش چرخ، یک دستگاه بیل مکانیلی، ۷ دستگاه تانکر ۱۰ هزار لیتری به مدت ۴ ماه با میزان ۹ میلیارد تومان برای منطقه ۲ و ۴ و استفاده از آنها در ماه های دیگر سال در بیخش عمرانی یکی دیگر از مصوبات جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان بود که جلال کرمی عضو شورای شهر در این مورد گفت: اگر لایحه به تصویب برسد واقعا دستگاه‌ها و ماشین‌آلات در بخش عمرانی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و در حقیقت هزینه ۹ میلیارد تومان برای این امر بالا است، مقرر شد در مدت زمان اجاره ماشین‌آلات در ستاد برف‌روبی شهرداری زنجان با مبلغ مذکور، علاوه بر بکارگیری دستگاه‌ها و ماشین‌آلات در ستاد برف‌روبی، دستگاه‌ها در خصوص پروژه‌های عمرانی نیز به کار گرفته شود و در نهایت لایحه به تصویب رسید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست