• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۸-۲۳
  • شناسه خبر: 35594

الحاق زمین به محدوده شهر زنجان باید به تصویب شورای شهر برسد/ هرگونه الحاق به محدوده شهر، هزینه ای به شهرداری تحمیل خواهد کرد

اعضای شورا صرفا از طریق فضای مجازی در جریان الحاق زمین به محدوده شهر قرار گرفته و تاکنون جلسه ای با حضور اعضای شورای شهر در این خصوص برگزار نشده است. در حالی که طبق قانون هرگونه الحاق به محدوده شهر باید در شورای شهر به ت ...

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مهدی طالب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر زنجان در صد و دهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر اظهار کرد: اعضای شورا صرفا از طریق فضای مجازی در جریان الحاق زمین به محدوده شهر قرار گرفته و تاکنون جلسه ای با حضور اعضای شورای شهر در این خصوص برگزار نشده است. در حالی که طبق قانون هرگونه الحاق به محدوده شهر باید در شورای شهر به تصویب برسد. آقایان حداقل به قانون پایبند باشند.

طالب گفت: ۶ هزار هکتار محدوده شهر زنجان است که نزدیک دو هزار هکتار آن مربوط به باغات جنوبی زنجان است و قرار است چیزی حدود ۱هزار و ۵۰۰ هکتار یعنی ۳۰ درصد به فضای درصد به فضای شهری اضافه شود.

وی افزود: در حالی که  هرگونه الحاق به محدوده شهر، هزینه ای به شهرداری برای ارائه خدمات شهری تحمیل خواهد کرد و گویا آقایان از جیب شهرداری هزینه می کنند و اداره راه و شهرسازی از آن  استفاده می کند.

عضو شورای شهر زنجان با بیان اینکه شورای شهر مخالف این الحاق است و اگرقرار است محدوده ای به شهر الحاق شود باید به تصویب شورای شهر برسد گفت: انتظار داریم نهادهای نظارتی در این مورد  ورود کنند،چطور هر اتفاق کوچکی در این شهر پیگیری میشود، ولی این موضوع که الحاق محدوده باید مصوبه شورای شهر را بگیرد، پیگیری نمیشود؟

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست