• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۸-۲۸
  • شناسه خبر: 35671

اگر قرار باشد الحاقی به محدوده شهر صورت بگیرد جایگاه قانونی شورای شهر باید رعایت شود/ تشریفات تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن تا قبل از سفر رییس جمهور انجام شود نه اینکه واحدها نمادین تحویل مردم شود

تشریفات تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن تا قبل از سفر رییس جمهور انجام شود و طوری نباشد که در روز سفر، واحدها نمادین تحویل مردم شود.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی استاندار زنجان در شورای مسکن استان اظهار کرد: پروژه نهضت ملی مسکن یک پروژه ملی است نه یک پروژه بخشی و مسئولیت آن فقط  با راه و شهرسازی نیست همه دستگاه ها باید همراهی کنند.

افشارچی گفت: وزارت راه و شهرسازی تا سه سال پیش وظایف روتین خود را انجام می دادند و اکنون پروژه نهضت ملی مسکن با این حجم را به عهده گرفته  که ابعاد گوناگونی دارد.

وی افزود: ساخت ۱۷هزار واحد مسکونی در زنجان هزاران مسئله دارد و حجم زیادی کار است که همه باید وظایف خود را انجام دهند تا نتیجه دهد. فشار مضاعفی به کارهای روتین است ولی شیرینی آن، این است که ۶۸هزار نفر صاحب مسکن خواهند شد.

استاندار زنجان گفت: تا زمان سفر رییس جمهور هر چهار روز یکبار از پروژه ها بازدید خواهد شد و هرهفته شورای مسکن تشکیل خواهد شد.

افشارچی افزود: مهم ترین و اصلی ترین خواسته مردم در مورد پروژه نهضت ملی مسکن، شفافیت قیمت واحدها است. تا مردم اقناع نشوند، مشکل خواهند داشت و حق هم دارند.

استاندار زنجان با بیان اینکه تشریفات تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن تا قبل از سفر رییس جمهور انجام شود گفت: طوری نباشد که در روز سفر، واحدها نمادین تحویل مردم شود.

استاندار زنجان با اشاره به گلایه شورای شهر از عدم هماهنگی در خصوص الحاق لیل آباد به محدوده شهر نیز گفت: جایگاه قانونی شورای شهر باید رعایت شود و اگر قرار باشد الحاق صورت بگیرد، تعامل با شورا باید صورت بگیرد و جایگاه قانونی شورا باید رعایت شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست