• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۱-۲۸
  • شناسه خبر: 37134

رونمایی از اولین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک در زنجان

اولین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک در زنجان با حضور معاون علمی ریاست جمهوری رونمایی شد. این ترانسفورماتور برای اولین بار در کشور توسط شرکت ایران‌ترانسفو تولید و طراحی شده و تا یک ماه دیگر تست آن نهایی می‌شود.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اولین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریک در زنجان با حضور معاون علمی ریاست جمهوری رونمایی شد.

مهدی صادقی‌نیارکی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ترانسفو در جریان بازیدید معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بینان ریاست جمهوری از دستاوردهای این شرکت، در جمع خبرنگاران گفت: این ترانسفورماتور برای اولین بار در کشور توسط شرکت ایران‌ترانسفو تولید و طراحی شده و تا یک ماه دیگر تست آن نهایی می‌شود.

صادقی نیارکی گفت: با تلاش مجموعه زنجیره ارزش کامل شده است و امیدواریم با مجموعه‌های دانش‌بنیان با جذب سرمایه‌گذار قدم‌های موثر بیشتری برداریم.

وی افزود: سال آینده با توجه به افزایش سفارش در بخش صنعت و همچنین صادرات با افزایش تولید مواجه خواهیم بود.

صادقی‌نیارکی با اشاره به اینکه این شرکت، شرکت برتر در حوزه صادرات است گفت: طبق هماهنگی که با کارگروه صادرات در مجموعه ایران‌ترانسفو انجام شده، ترانس کوره در کشور برای اولین بار تولید شد؛ این ترانس در کشور ساخته نمی‌شد و وارداتی بود اما امروز توانسته توسط شرکت ترانسفو به تولید برسد.

مدیرعامل شرکت ایران ترانسفو گفت: این ترانس طراحی منحصر به فردی دارد و تا کنون پنج ترانس کوره تولید شده و قرارداد تولید ۱۲ ترانس‌ کوره دیگر نیز منعقد شده است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست