• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۱-۳۰
  • شناسه خبر: 37168

بودجه ۳هزار میلیارد تومانی سال ۱۴۰۳ شهرداری زنجان تصویب شد

بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری زنجان با مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان در شورای شهر تصویب شد. ۸۰۰ میلیارد تومان از مبلغ مذکور ناشی از پیش بینی وصول ارزش افزوده، ۸۵۰ میلیارد تومان از محل املاک و دارایی‌ها و یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون توم ...

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری زنجان با مبلغ ۳هزار میلیارد تومان درجلسه رسمی و علنی شورای شهرزنجان تصویب شد.

مجید ناصحی مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در این جلسه با بیان اینکه لایحه بودجه ۱۴۰۳ اواخر دی ماه تحویل شورا شد و از ابتدا تا انتهای بهمن طی جلسات مستمر این لایحه بررسی شد گفت: مبلغی که توسط شهرداری در لایحه بودجه اعلام شده بود ۳ هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان بود که شورا با مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان موافقت کرد، آن هم به دلیل نگاه واقع گرایانه نسبت به وصول درآمدها بوده است.

ناصحی‌مقدم گفت: ۸۰۰ میلیارد تومان از مبلغ مذکور ناشی از پیش بینی وصول ارزش افزوده، ۸۵۰ میلیارد تومان از محل املاک و دارایی‌ها و یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بابت درآمد‌های کوششی که شامل عوارض ساخت و ساز است تامین خواهد شد و عمده درآمد‌ها در این فصل قرار دارد.

وی افزود: ۴۳ درصد بودجه شهرداری زنجان مختص هزینه‌های جاری و ۵۷ درصد صرف امور عمرانی خواهد شد. با این حال در سیاست‌گذاری بودجه سال ۱۴۰۳ سعی شد بودجه عمرانی ویژه لحاظ شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در بخش عمرانی برخی اقدامات در خصوص پروژه‌ها در سال‌های قبل آغاز شده است و تکمیل پروژه‌های نیمه کاره از اولین اولویت‌های شورا است با این حال برای تکمیل این پروژه‌ها ۵۸۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست