• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۱-۳۰
  • شناسه خبر: 37158

سهم استان زنجان در بخش خودمالکی در طرح نهضت ملی مسکن ۱۲ هزار واحد مسکونی است/ تنها یک هزار و ۴۰۸ واحد مسکونی در استان منجر به انعقاد قرار داد با بانک شده است

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه سهم استان زنجان در بخش خودمالکی در طرح نهضت ملی مسکن ۱۲ هزار واحد مسکونی است،گفت: تنها یک هزار و ۴۰۸ واحد مسکونی در استان منجر به انعقاد قر ...

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» بهزاد کردلو، رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت‌نام برای اخذ تسهیلات خودمالکی از اواخر سال ۱۴۰۰ شروع شده و همچنان تداوم دارد و در این زمان بیش از ۱۰ هزار پروانه ساختمانی صادر شده است.

کردلو گفت: تعداد واحد معرفی شده در بخش خودمالکی در استان زنجان به شبکه بانکی ۴ هزار و ۵۵ واحد مسکونی است و از این تعداد یک هزار و ۴۰۸ واحد مسکونی منجر به انعقاد قرار داد با بانک شده است.

وی افزود: در حال حاضر سقف تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومان و با کارمزد ۲۳ درصد و ۲۰ ساله است و در جلسات شورای مسکن به ریاست استاندار,نسبت به پرداخت تسهیلات مذکور توسط بانکها تاکید شده است و در صورت عدم اعطای تسهیلات از سوی بانکها جرایمی نیز در قانون جهش تولید مسکن در نظر گرفته شده است.

کردلو تاکید کرد: با همکاری بانک های عامل، پرداخت این نوع تسهیلات فرصت بسیار طلایی برای خود مالکان است و با این میزان تسهیلات بانکی، متقاضیان می‌توانند در زمین خودشان اقدام به ساخت‌وساز کنند.

وی گفت: زنجانی‌ها می‌توانند به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir/ مراجعه کرده و از تسهیلات خود مالکی استفاده کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست