• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۱-۳۰
  • شناسه خبر: 37177

گلایه عضو شورای شهرزنجان از تاخیر در برگزاری آزمون استخدامی شهرداری؛ ۲هزار و ۳۰۰ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند، چرا آنها را معطل کرده اید؟

منصور مرادلو عضو شورای شهر زنجان از تاخیر در برگزاری آزمون استخدامی شهرداری انتقاد کرد و گفت: شهرداری زنجان با کمبود نیروی متخصص مواجه است .

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» منصور مرادلو عضو شورای شهرزنجان د رجلسه رسمی و علنی شورای شهر با اشاره به تاخیری که در برگزاری آزمون استخدامی شهرداری ایجاد شده است گفت: ۲هزار و ۳۰۰ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند چرا آنها را معطل کرده اید؟

مرادلو گفت: با کوتاهی که در این خصوص از سال های گذشته انجام شده و الان با کسری نیروی متخصص در شهرداری زنجان مواجه هستیم.

وی افزود: ثبت نام برای این آزمون نزدیک به چهار ماه است که انجام شده و آبان ماه قرار بود که آزمون برگزار شود اما تاکنون انجام نشده است که شهرداری باید توضیح بدهد که مشکل از کجاست؟جندین بار از شهرداری پیگیر شدیم ولی جواب لازم داده نشده است.

منصور مرادلو با بیان اینکه بعضی از بخش های شهرداری نیاز به نیروهای متخصص دارد گفت: به ویژه در حوزه ترافیک و اداره حقوقی شهرداری مشکل نیروی متخصص داریم که با برگزاری آزمون و استخدام نیروهای متخصص این مشکل می تواند رفع شود.

سمانه شاددل معاون نیروی انسانی شهرداری زنجان نیز با در پاسخ به این موضوع اظها رکرد: آزمون استخدامی باید به صورت متمرکز و کشوری توسط سازمان شهرداری ها برگزار شود که تایخر در اجرای آن ما را هم دچار مشکل کرده است. خفته گذشته به صورت حضوری پیگیر این مشکل بودیم که امیدواریم به زوی حل شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست