• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۲-۰۲
  • شناسه خبر: 37199

علت تاخیر در پروژه شهیدان کریمی عدم همکاری دستگاه‍های خدمت رسان در حفاری‌هاست

طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده پیشرفت پروژه محور شهیدان کریمی باید ۲۴ درصد می بود؛ اما برآورد فعلی از پیشرفت ۱۵ درصد است، علت آنهم عدم همکاری دستگاه‍های خدمت رسان در بحث حفاری‌هاست.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» رضا مقیسه، مدیرعامل موسسه شهید رجایی هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در بازدید از پروژه بزرگ تقاطع غیرهمسطح شهیدان کریمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه محور شهیدان کریمی مشکل مالی ندارد و آن چیزی که موجب عقب ماندگی پروژه شده معارضین زیرساختی است که موجب معطلی دو ماهه این پروژه مهم شده است.

مقیسه گفت: این پروژه بعد از مراسم کلنگ‌زنی که خرداد امسال برگزار شد، بحث‌های طراحی و مهندسی و شناسایی تأسیسات شهری آن زمان برد و دلیل تاخیر اجرای این پروژه این است.

وی افزود: برنامه زمان‌بندی کل پروژه ۱۸ ماهه پیش‌بینی شده که امیدواریم طبق وعده داده شده این پروژه را به اتمام برسانیم.

مقیسه با بیان اینکه طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده پیشرفت این پروژه باید ۲۴ درصد می بود؛ اما برآورد فعلی از پیشرفت ۱۵ درصد است گفت: علت آنهم عدم همکاری دستگاه‍های خدمت رسان در بحث حفاری‌هاست.

مدیرعامل موسسه شهید رجایی هلدینگ تخصصی راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص): با بیان اینکه پروژه محور شهیدان کریمی مشکل مالی ندارد و شهرداري به تعهدات خود عمل نموده و آن چیزی که موجب عقب ماندگی پروژه شده معارضین زیرساختی است که موجب معطلی دو ماهه این پروژه مهم شده است از مسئولان ارشد استان از جمله استاندار و معاون عمرانی خواست درباره صدور دستور عاجل برای همکاری سایر دستگاه‌ها با شهرداری را کرد و گفت: قطعا اگر این گره زیرساختی حل شود؛ پروژه به زمان بندی تعیین شده می‌رسد.

مقیسه گفت: شهرداري زنجان كار بزرگي را شروع كرده و محور شهیدان کریمی بزرگترین پروژه ترافیکی تاریخ شهر زنجان است که در مسیر سه راه امجدیه و میدان سپاه تا آرامستان شهر زنجان با برآورد اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال در حال اجراست؛ پس انتظار می‌رود سایر دستگاه‌ها همکاری لازم را با شهرداری در این خصوص داشته باشند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست