• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۲-۰۳
  • شناسه خبر: 37230

اعضای هیات مدیره شرکت سهام عدالت در زنجان انتخاب شدند

اعضای هیات مدیره شرکت سهام عدالت زنجان در استان زنجان انتخاب شدند و شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان از این پس پاسخگوی مطالبات مردم در بحث سرمایه گذاری و تخصیص و تقسیم سود خواهد بود.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محمدرضا نادری، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان از انتخاب اعضای هیات مدیره شرکت سهام عدالت زنجان خبرداد و گفت: طبق آرای ماخوذه شهرستان‌های زنجان و طارم، ابهر، خرمدره و ایجرود اعضای اصلی هیات مدیره و شهرستان ماهنشان و یک شخص حقیقی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

نادری گفت: امروز بزرگترین انتخابات اقتصادی در استان زنجان برگزار شد و با برگزاری مجمع عمومی سهام عدالت اعضای هیات مدیره مشخص شدند.

وی افزود: این انتخابات با مشارکت ۶۳٫۲۹ درصدی برگزار شد، یکی از مسائل مثبت برگزاری این انتخابات حضور ۶ شرکت سهام عدالت شهرستان‌ها به عنوان کاندیدا بود.

نادری با بیان اینکه تعداد ۳۸۰ هزار سهامدارانی که نحوه مدیریت سهام خود را به صورت غیر مستقیم انتخاب کرده بودند، مجاز به شرکت حضوری و یا الکترونیکی در این انتخابات بودند گفت: با توجه به مشارکت بالای سهام‌داران، شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان از این پس پاسخگوی مطالبات مردم در بحث سرمایه گذاری و تخصیص و تقسیم سود خواهد بود.

وی گفت: از طرفی با توجه به نظارت سازمان بورس شاهد رخ دادن اتفاقات خوبی برای سهامداران سهام عدالت خواهیم بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست