• تاریخ: ۱۴۰۲-۱۲-۱۵
  • شناسه خبر: 37382

رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان زنجان از  اظهار نظرهای بدون سند از سوی برخی از نامزدها انتقاد کرد

جواد محمدی از اظهار نظرهای کذب و بدون سند از ناحیه‌ برخی از نامزدها و هواداران آنان که موجب انحراف اذهان افکار عمومی می‌شود انتقاد کرد گفت: همه‌ این عزیزان را دعوت می‌کنیم در چارچوب قانون حرکت کنند.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» جواد محمدی، رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان زنجان در واکنش به اظهار نظرها و صدور بیانیه از سوی برخی نامزدهای انتخابات گفت: با توجه به تبصره ۱ ماده ۸۶ قانون انتخابات، نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری می‌توانند شکایات خود را به همراه مستندات تا ۱۷ اسفند در بستر سامانه داوطلب ارایه کنند.

محمدی از اظهار نظرهای کذب و بدون سند از ناحیه‌ برخی از نامزدها و هواداران آنان که موجب انحراف اذهان افکار عمومی می‌شود انتقاد کرد گفت: همه‌ این عزیزان را دعوت می‌کنیم در چارچوب قانون حرکت کنند.

وی افزود: سامانه«مردم ناظر» همچنان فعال بوده و مردم می‌توانند تخلفات انتخاباتی مجریان و ناظران را به شورای نگهبان اطلاع دهند.

محمدی گفت:

از آنجا که بررسی صلاحیت‌ها تا امضای اعتبارنامه ادامه دارد، بنابر این اگر مردم موارد مستند از تخلف نامزدها دارند را در سامانه مردم ناظر اعلام کنند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان زنجان با بیان اینکه شورای نگهبان مرّ قانون را ملاک عمل در انتخابات قرار داده و در راستای دفاع از حق الناس و تحقق سلامت در انتخابات با تخلفات در همه سطوح و اقشار برخورد میکند گفت:در همین راستا پنج نفر از روسای ادارات که بیطرفی را در انتخابات نقض کرده بودند به مراجع ذیربط و آقای استاندار اعلام کرد.

وی افزود: چهار نفر از متخلفان از پست مسئولیتی خود برکنار شدند و همچنین یکی از اعضای هیات نظارت بخش که در انتخابات بیطرفی را نقض کرده بود از هیات نظارت برکنار شده و به برخی نامزدها و ستادها برای رعایت قانون انتخابات تذکر دادیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست