• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۱-۱۱
  • شناسه خبر: 37615

استفاده زندانیان مشمول از ارفاقات قانونی تا پایان ماه مبارک رمضان/ در صورت تخطی و عدم بازگشت به زندان برابر قانون برخورد خواهد شد

دادستان زنجان از اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان مشمول در ماه مبارک رمضان و عید نوروز خبرداد و گفت در صورت تخطی و عدم بازگشت به زندان در موعد معین برابر قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»بهروز عباسی، دادستان زنجان با اشاره به استفاده زندانیان از ارفاقات قانونی از جمله اعطای مرخصی ، رأی باز ، پابند الکترونیکی و نظام نیمه آزاد گفت: زندانیان قابل توجهی از این ارفاقات بهره مند شدند که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه پیدا خواهد کرد.
عباسی گفت: رویکرد دادسرای زنجان بر این است که زندانیانی که مقررات حاکم در زندان را رعایت کنند، مشمول نهاد های ارفاقی قرار گیرند و در همین راستا با تأیید شورای طبقه بندی زندان حداکثر مساعدت قانونی در ایام ماه مبارک رمضان و سال نو اعمال می شود.

وی افزود: امیدواریم زندانیانی که شامل این ارفاقات شدند ضوابط و مقررات را رعایت کنند و در صورت تخطی و عدم بازگشت به زندان در موعد معین برابر قانون برخورد خواهد شد
دادستان زنجان گفت: با برنامه ریزی انجام شده طی روزهای آینده تمامی قضات دادسرای زنجان در زندان حضور خواهند یافت تا از نزدیک ضمن بررسی مشکلات زندانیان به درخواستهای آنان رسیدگی کنند .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست