• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۱-۱۴
  • شناسه خبر: 37625

اشتغال بیش از ۱۰ هزار نفر در پروژه های نهضت ملی مسکن در زنجان

بیش از ۱۰ هزار نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم از عوامل اجرایی و دفتری سازندگان،کارگزاری(دستگاه نظارت )و مهندسین مشاور(طراح و ناظر) در پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان مشغول به کار هستند.

به گزارش«پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» بهزاد کردلو، رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازافرینی راه و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: بیش از ۱۰ هزار نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان مشغول به کار هستند.

بهزاد کردلو گفت: سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی است و برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

وی افزود: ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در بخش مسکن روستایی در استان ساخته خواهد شد و متولی ساخت این تعداد واحد مسکونی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان است.

کردلو گفت: از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی نزدیک به ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان در دو سال اول دولت سیزدهم تخصیص پروژه شده‌ است و مابقی بیش از هفت هزار واحد هم در مرحله تامین زمین و تخصیص پروژه است.

وی افزود: بیش از ۱۰ هزار نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم از عوامل اجرایی و دفتری سازندگان،کارگزاری(دستگاه نظارت )و مهندسین مشاور(طراح و ناظر) در پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان مشغول به کار هستند.

کردلو ،با اشاره به اینکه تعداد ۵ هزار نفر به صورت مستقیم اشتغال دارند،تاکید کرد؛ از این تعداد دو هزار و ۲۰۰ نفر در شرق زنجان و سه هزار نفر در مرکز و غرب زنجان اشتعال دارند و این تعداد اشتغال تنها در بخش حمایتی مسکن است و اشتغالزایی در حوزه ساخت و ساز خودمالکی و بافت فرسوده نیز مازاد بر این آمار است که پیش بینی می شود حدود ۵ هزار نفر نیز در این بخش فعالیت دارند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست