• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۱-۱۶
  • شناسه خبر: 37639

جذب ۲ هزار حامی جدید در پویش به عشق علی(ع)/ ۴هزار و۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند

در پویش به عشق علی (ع)، قریب به ۲ هزار حامی جدید در استان جذب شد و حامیان حمایت معنوی ۲هزار و۴۰۰ فرزند مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین را متقبل شدند.

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از جذب ۲ هزار حامی جدید در در قالب پویش به عشق علی (ع) خبر داد.

صالحی گفت: پویش به عشق علی (ع) به مناسبت شب های قدر توسط کمیته امداد و در راستای حامی یابی برای ایتام عزیز و فرزندان محسنین اجرایی شد.

وی افزود: در این مدت قریب به ۲ هزار حامی جدید در استان جذب شد و در قالب این پویش حامیان حمایت معنوی ۲هزار و۴۰۰ فرزند مشمول طرح اکرام ایتام و محسنین را متقبل شدند.

صالحی با بیان اینکه در حال حاضر قریب به ۴هزار و۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند گفت: تلاش می‌کنیم با اجرای این طرح، خیرین جدیدی حامی فرزندان عزیز معنوی تحت حمایت این نهاد شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه اجرای این پویش تا پایان ماه رمضان ادامه دارد، گفت: هم استانی های عزیز برای مشارکت در پویش به عشق علی(ع) ویژه شب عید می‌توانند با ارسال عدد ۰۲۴ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به درگاه اینترنتی کمیته امداد امام(ره) به آدرس ekram.emdad.ir در این پویش معنوی مشارکت داشته باشند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست