• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۱-۲۰
  • شناسه خبر: 37684

افتتاح و کلنگ زنی ۲۳پروژه عمرانی در زنجان همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن

همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب ۱۰۰امام خمینی(ره)، ۲۳پروژه های عمرانی بنیاد مسکن استان زنجان با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» رضا خواجه ای، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب ۱۰۰امام خمینی(ره)، ۲۳پروژه های عمرانی بنیاد مسکن استان زنجان با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

خواجه ای گفت: این پروژه های عمرانی در سه حوزه عمران روستایی، مسکن شهری و بهسازی ومسکن روستایی به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: ۸پروژه بهسازی و مسکن روستایی در کلیه شهرستان ها و ۱۴ پروژه در حوزه عمران روستایی در این ایام افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

خواجه ای از کلنگ زنی پروژه ۴۲ واحدی نهضت ملی مسکن در شهرستان سلطانیه خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیز حدود ۲ هزار واحد مسکونی دردست اجراء و ۱هزار و ۳۴۳ واحد به مساحت ۱۶۳ هزار و ۳۴۴ مترمربع در دست طراحی است.

وی به اجرای طرح هادی روستایی اشاره کرد وگفت: تعداد اجرای طرح هادی درروستاهای بالای۲۰ خانوار ، ۴۴۸ روستا است به طوری که می توان گفت؛ میانگین اجرای طرح هادی روستایی در استان زنجان ۶۳/۷ درصد و در سطح کشور ۵۷ درصد است که در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد .

خواجه ای در خصوص بازسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی نیز گفت: از مجموع ۹۲ هزار واحد مسکونی روستایی در استان، تا کنون ۵۷ درصد مقاوم سازی شده است، که امیدواریم تا پایان سال ۱۴۱۰ شاهد مقاوم سازی کلیه واحدهای مسکونی روستایی در سطح استان باشیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست