• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۱-۲۰
  • شناسه خبر: 37708

زنجان، میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق ایران در سال ۱۴۰۳

بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق در اردیبهشت ماه سال جاری با هدف تبادل نظر و ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه شبکه‌های توزیع نیروی برق، در زنجان برگزار می شود.

​به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» پیام جوادی، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان،در گفت و گو با خبرنگاران از برگزاری بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در زنجان خبر داد.

جوادی گفت: این کنفرانس بزرگترین رویداد صنعت برق ایران محسوب می‌شود که با هدف تبادل نظر و ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه شبکه‌های توزیع نیروی برق و با حضور محققان، پژوهشگران و چهره‌های برجسته این حوزه از ایران و سایر نقاط جهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کنفرانس توسط شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان و انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران در تاریخ ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به محورهای اصلی این کنفرانس گفت: شبکه‌های هوشمند توزیع، مدیریت و برنامه‌ریزی در شبکه‌های توزیع، قابلیت اطمینان و پایداری شبکه‌های توزیع،کیفیت توان در شبکه‌های توزیع،اقتصاد و بازار برق،حفاظت از شبکه‌های توزیع ،انرژی‌های تجدیدپذیر و توزیع،تجهیزات و فناوری‌های نوین در شبکه‌های توزیع،از جمله محورهای اصلی این کنفرانس هستند.

جوادی با بیان اینکه برگزاری کارگاه‌های آموزشی، میزگردهای تخصصی و نمایشگاه دستاوردهای صنعت برق از دیگر بخش‌های این کنفرانس است افزود: علاقه‌مندان به حضور و مشارکت در بیست و هشتمین بیست‌وهشتمین کنفرانس بین‌المللی شبكه‌هاي توزيع نيروي برق می‌توانند با مراجعه به سایت این کنفرانس به نشانی  https://epd-c.ir  آخرین اطلاعات و اخبار بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی برق را دریافت نمایند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست