• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۱-۲۷
  • شناسه خبر: 37724

۴۰ درصد از تعهد اشتغالزایی امسال در زنجان شاغل شدن دانش آموختگان دانشگاهی است

۴۰ درصد از تعهد اشتغال هدف گذاری شده این استان در سال جاری، ایجاد شغل برای دانش آموختگان دانشگاهی است.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حسین محمدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان از هدفگذاری ۴۰ درصد از تعهد اشتغال استان در سال جاری، برای ایجاد شغل برای دانش آموختگان دانشگاهی خبرداد.

محمدی گفت: اولویت استان زنجان در سال جاری تمرکز بر اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی است و در این راستا متعهد شده ایم ۴۰ درصد از سهم اشتغال زایی استان به فارغ التحصیلان دانشگاهی اختصاص یابد.

وی افزود: در این خصوص سهم تمامی دستگاه های اجرایی استان به تفکیک مشخص شده است و عملکرد آنها مورد پایش ماهانه قرار خواهد گرفت.

محمدی با بیان اینکه سال گذشته تعهد استان ایجاد ۱۴ هزار و ۶۴۹ شغل با کمک دستگاه های اجرایی دولتی بود که با همراهی تمامی دستگاه های دولتی استان اطلاعات ۱۷ هزار و ۶۲۰ نفر در سامانه رصد اشتغال ثبت شد گفت: اشتغال ایجاد شده به ۲ صورت میدانی و تلفنی در حال صحت سنجی است و تاکنون از این تعداد کد ملی ثبت شده، اشتغال ۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر مورد تأیید قرار گرفته بوده و راستی آزمایی مواد باقیمانده نیز در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: این نتایج به معنای تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال سال ۱۴۰۲ است و این در حالی است که استان زنجان در سال گذشته بالاترین نرخ مشارکت کل کشور را داشت و این به آن معنا است که درصد بیشتری از افراد به نیروی آماده به کار اضافه شدند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست