• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۲-۱۶
  • شناسه خبر: 4278

انعکاس مشکلات مردم راهبرد اصلی خبر در رسانه ملی است

پیام ملت– مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: ایجاد امید و نشاط در ارکان جامعه وظیفه حساس و خطیر رسانه ملی است و باید جهت‌دهی اخبار در راستای امیدآفرینی و افزایش انگیزه‌های تلاش و خدمت باشد. مرتضی صفری با تقدیر از ت ...

پیام ملت مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: ایجاد امید و نشاط در ارکان جامعه وظیفه حساس و خطیر رسانه ملی است و باید جهت‌دهی اخبار در راستای امیدآفرینی و افزایش انگیزه‌های تلاش و خدمت باشد.

مرتضی صفری با تقدیر از تلاش خبرنگاران رسانه ملی در انعکاس بهنگام، اظهار کرد: انعکاس دقیق و سریع رویدادهای استان، امیدآفرینی و ایجاد حس وفاق  مهم‌ترین راهبرد خبر در رسانه ملی و استانی است.

وی با اشاره به مخاطب ۷۷ درصدی سیما و ۲۸ درصدی صدای مرکز زنجان، تصریح کرد: افزایش مخاطبان رسانه استانی در حوزه‌های سیما، صدا و خبر حاکی از در محوریت بودن مردم در برنامه‌ریزی مرکز به منظور تولید برنامه است.

صفری، تشخیص ذائقه مردم و همراه شدن رسانه با جریان امیدآفرینی را از ضروریات کار رسانه‌ای بیان کرد و افزود: برابر منویات رهبر معظم انقلاب، ایجاد امید و نشاط در ارکان جامعه وظیفه حساس و خطیر رسانه ملی است و باید جهت‌دهی اخبار در راستای امیدآفرینی و افزایش انگیزه‌های تلاش و خدمت باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، بیان خدمات نظام اسلامی را در کنار انعکاس مشکلات مردمی، وظیفه توام رسانه ملی بیان کرد و گفت: مهم‌ترین وظیفه خبرنگاران در مقطع حاضر، تبیین خدمات نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف با هدف امیدآفرینی در کنار بیان صحیح و نقادانه مشکلات به منظور ارائه راهکار و رفع و رجوع توسط مسئولان است.

وی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و موج مسافرت‌های این ایام، افزود: خبرنگاران باید با برنامه‌ریزی مناسب از این فرصت به منظور تولید گزارش‌های خبری مناسب با رویکرد بیان توانمدی‌ها و امکانات بالقوه مناطق مختلف استان استفاده کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه انعکاس مشکلات مردم راهبرد اصلی خبر در رسانه ملی است، افزود: انتشار امید و انعکاس مشکلات مردم، راهبرد اصلی خبر در رسانه ملی است.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست