• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۲-۱۶
  • شناسه خبر: 4265

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در نامه ای مشترک از پذیرش اشتباه و عذرخواهی وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی تقدیر کردند

پیام ملت– نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان با انتشار نامه مشترکی از اقدام صادقانه و شجاعانه دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پذیرش اشتباه و عذرخواهی از فرماندار شهرستان بدر ...

پیام ملت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان با انتشار نامه مشترکی از اقدام صادقانه و شجاعانه دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پذیرش اشتباه و عذرخواهی از فرماندار شهرستان بدره استان ایلام قدردانی کردند.

آیت اله علی خاتمی و اسداله درویش امیری با انتشار نامه‌ای ضمن اشاره به خدمات و فعالیت‌های ارزشمند دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در طول تصدی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پذیرش اشتباه و عذرخواهی وی از فرماندار شهرستان بدره را ناشی از روحیه جوانمردی و اصالت خانوادگی و سیادت این وزیر توانا و دانشمند دانستند.
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در بخش دیگری از این نامه، ترویج فرهنگ پذیرش مسئولیت در مقابل سخنان و اقدامات مسئولان در هر مرتبه ای را که نمونه ای از آن توسط دکتر هاشمی به افکار عمومی نشان داده شد، از مختصات و ویژگی های مردم سالاری دینی برشمرده و از تمامی مسئولین دعوت نمودند تا با الگوگیری از این شیوه رفتاری مبتنی بر مبانی دینی، همیشه خود را در مقابل مردم شریف ایران اسلامی پاسخگو و صاحب مسئولیت بدانند.

در متن این نامه آمده است؛
جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
با سلام و احترام
پذیرش خطای انسانی و عذرخواهی از کسانی که حقی از آنان ضایع شده جزو ابتدایی ترین مبانی اسلامی و انسانی محسوب می شود که جنابعالی به شایستگی این عمل انسانی را به جاآورده اید.
براستی این اقدام شایسته از ویژگی های نظام مردم سالاری دینی در کشور اسلامی به شمار می آید و می تواند الگوی رفتاری مناسبی برای تمامی مدیران در تمامی رده های مسئولیت  باشد.
علاوه بر اقدامات شایسته و خدمات بی‌شماری که جنابعالی و همکاران تلاشگرتان در عرصه بهداشت و سلامت کشور، در اجرای طرح تحول نظام سلامت و ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی در سطح کشور انجام داده اید، با پذیرش خطا و عذرخواهی از فرماندار شهرستان بدره استان ایلام، بار دیگر روحیه جوانمردی، اصالت خانوادگی و سیادت شما را نشان داد که قابل تقدیر و ستایش است. لذا برخود فرض می دانیم از این اقدام شایسته و متواضعانه جنابعالی قدردانی نموده و برای شما و مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور توفیقات روزافزون از درگاه ایزد منان مسألت داریم.
علی خاتمی-  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان
اسداله درویش امیری- استاندار زنجان

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست