• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۲-۲۹
  • شناسه خبر: 4794

ملت ایران باز هم حماسه آفرین خواهند شد

پیام ملت– نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: پیروز اصلی انتخابات ملت ایران هستند که با حضور حداکثری خود در انتخابات حماسه ای دیگر را خلق خواهند کرد. آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با تاکید ب ...

پیام ملت نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: پیروز اصلی انتخابات ملت ایران هستند که با حضور حداکثری خود در انتخابات حماسه ای دیگر را خلق خواهند کرد.

آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، هر انتخاباتی که در دوره‌های مختلف برگزار می‌شود، در واقع صحنه درخشش ملت ایران و حماسه عظیم مردمی است که موجب افزایش عزت ملت و قدرت ملی می‌شود.

وی با بیان اینکه روز بعد از انتخابات روز رفاقت خواهد بود، عنوان کرد: نامزدهای ریاست جمهوری تا به امروز با یکدیگر رقابت می‌کردند اما بعد از اعلام نتایج انتخابات باید با یکدیگر رفاقت داشته باشند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه اول خردادماه سال ۵۹ سالروز آغاز محاصره اقتصادی ایران توسط دولت آمریکا است، خاطر نشان کرد: این تنها اختصاص به یک روز ندارد، بلکه دشمنی آمریکا بیش از سه دهه است که به صورت آشکار و پنهان در حق ملت ایران مشهود و ملموس است.

آیت الله خاتمی در ادامه تصریح کرد: دولت آمریکا به خیال خود که با این محاصره می‌توانند ایران را وابسته خودشان کنند، اعمال کردند که ملت ایران در مقابل آنان مقاومت کردند و این اقدام تا به امروز ادامه دارد.

وی به دیدار مقام معظم رهبری با اقشار مختلف مردم اشاره کرد و گفت: در این دیدار سخنان قابل تاملی از ایشان درباره انتخابات بیان شد که نخست به اهمیت انتخابات مربوط می‌شود. ایشان انتخابات روز جمعه را یک جشن ملی و یک حماسه بزرگ مردمی و جلوه‌ای از اندیشه نو و جذاب مردم‌سالاری اسلامی در مقابل دیدگان جهانیان خواندند و با تأکید بر لزوم حضور بسیار پرحجم مردم در پای صندوق‌ها فرمودند: روز جمعه هر فردی رأی بیاورد، برنده اصلی انتخابات، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری سوم خرداد ماه به عنوان سالروز مقاومت و ایثارگری خاطرنشان  کرد: آمریکا و همپیمانان این کشور صدام را تحریک کرد تا به ایران حمله نظانی کنند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه رژیم بعثی عراق با نزدیک به ۴۸ یگان نظامی با تیپ و لشگر، ۸۰۰ قبضه توپ، ۵۴۰۰ قبضه تانک و نفربر و ۳۶۰ فروند هواپیمای جنگی به ایران حمله کرد، گفت: هدف دشمن این بود که ظرف یک هفته ایران را تحت اختیار خود گرفته و در این راستا دست به جنایت‌های زیادی نیز زدند.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست