• تاریخ: ۱۳۹۶-۰۳-۳۰
  • شناسه خبر: 5174

۱۵۰ نیروی انسانی در دادگستری زنجان جذب می شوند

پیام ملت– معاون مالی، پشتیبانی و منابع انسانی دادگستری استان زنجان  گفت: در سال جاری ۱۵۰ نفر نیروی انسانی در دادگستری استان زنجان جذب می شوند. منصور بلباسی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضائیه با ب ...

پیام ملت معاون مالی، پشتیبانی و منابع انسانی دادگستری استان زنجان  گفت: در سال جاری ۱۵۰ نفر نیروی انسانی در دادگستری استان زنجان جذب می شوند.

منصور بلباسی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته قوه قضائیه با بیان اینکه امسال جذب قاضی در دادگستری استان زنجان در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: در بخش های قضایی نیز با ۴۴درصد کمبود قاضی روبه رو هستیم که برای جبران این کمبود جذب نیرو را در طی دو سال خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: ۴۴ درصد پست‌های اداری دادگستری استان زنجان با وجود ۶۴۰ پرسنل اداری،‌‌‌ بلاتصدی است و امسال بیش از ۱۵۰ نفر نیروی انسانی در بخش اداری جذب می‌شوند.

معاون مالی و پشتیبانی دادگستری استان زنجان با بیان اینکه در سال جاری دو پروژه در استان زنجان به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: استخر مجموعه ورزشی دادگستری واقع در گلشهر با مساحت ۱۳ هزار متر مربع یکی از پروژه های مربوطه است که در ۱۵تیرماه افتتاح می شود.

بلباسی به تامین اعتبار این پروژه اشاره کرد و گفت: اعتبار هزینه شده برای ساخت این استخر سه میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان بوده است.

وی به ساخت ساختمان جدید دادگستری شهرستان خرمدره اشاره کرد و افزود: این ساختمان در مساحت ۳هزار و ۵۰۰متر مربع با اعتبار ۳میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی است که در طی ماههای اخیر به بهره برداری می رسد.

بلباسی در پاسخ به نارضایتی های وارده در خصوص نحوه برخورد قضات و کارکنان مجموعه قضایی استان ابراز کرد:۵۰ درصد ارباب رجوعی که مراجعه می کنند ناراضی هستند چرا که محق نبوده اند و ۲۵درصد نیز از  اعاده دادرسی ناراضی هستند.

 

انتها پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست