• تاریخ: ۱۳۹۷-۰۹-۲۹
  • شناسه خبر: 10295

کار رسانه، هنرمندانه و عالمانه است

 پیام ملّت – رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: کار در  صدا و سیما بسیار مهم و در حقیقت کار معلمی است ، چرا که ارزش کار انتقال مطلب و آگاه کردن جامعه  بسیار ارزشمند و اثر گذار است. حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی ...

 پیام ملّترئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: کار در  صدا و سیما بسیار مهم و در حقیقت کار معلمی است ، چرا که ارزش کار انتقال مطلب و آگاه کردن جامعه  بسیار ارزشمند و اثر گذار است.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی در دیدار با مدیر کل  و معاونان صدا وسیمای مرکز زنجان که در سالن جلسات این مرکز برگزار شد به  تعامل خوب صدا و سیمای مرکز زنجان با دستگاه قضایی اشاره کرد و افزود: امروزه اهمیت کار قضا ، مباحث حقوقی در جامعه و آسیب های اجتماعی  بسیار  واضح است و در استان ما نیاز به یک آگاه سازی عمومی داریم و نقش رسانه در این خصوص بسیار تأثیر گذار است و ما بایستی  یک برنامه ریزی دقیق در تولید پر محتوای مباحث حقوقی داشته باشیم و صدا و سیما  نیز از مباحث حقوقی و  تجربیات قضات در آگاهی بخشی جامعه  نهایت استفاده را بنماید.

صادقی نیارکی  عدم آگاهی مردم از قوانین و مباحث حقوقی  را جمله  از چالش های استان برشمرد  و تأکید کرد: اهتمام به این امر از بروز  آسیب اجتماعی  و انحرافات  جلو گیری خواهد کرد.

وی تقویت آگاهی بخشی جامعه به مسائل حقوق  را درجهت کاهش پرونده ها در دادگستری  بسیار مهم برشمرد و افزود :در حوزه آسیب های فکری ،مواد مخدر  جامعه با یک نقیصه مواجه است و ما باید هنرمندانه نسبت به انتقال موارد مرتبط با این گونه آسیب ها اقدام کند.

وی به نقش و تفاوت  صدا و سیما با سایر رسانه ها از قبیل فضای مجازی در انتقال مطالب اشاره کرد و گفت :برنامه های صدا و سیما در برگیرنده همه مصالح و جوامع جامعه است در صورتی که سایر رسانه ها  به این موارد توجهی ندارد.

رییس کل دادگستری استان با ابراز خرسندی  از حضور در صدا وسیمای مرکز استان و دیدار با مسئولان، از زحمات و تلاش های کلیه  دست اندرکاران این سازمان در راستای  تولید و پوشش مأموریت های مرتبط با  تشکیلات استان در جهت آگاهی بخشی مردم  تقدیر کرد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست