• تاریخ: ۱۳۹۸-۱۱-۲۳
  • شناسه خبر: 12629

عضو شورای شهر زنجان:نماینده مجلس باید هویت تشکیلاتی داشته باشد/ نماینده مستقل نمی تواند مشکلی را حل کند

پیام ملّت– عضو شورای شهر زنجان گفت: پاکدستی , هویت تشکیلاتی باید از ویژگیهای نماینده مجلس باشد. عباس راشاد در گفتگو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه اقدامات لازم در راستای تبلیغات نامزدهای انتخابات ...

پیام ملّت– عضو شورای شهر زنجان گفت: پاکدستی , هویت تشکیلاتی باید از ویژگیهای نماینده مجلس باشد.

عباس راشاد در گفتگو با «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه اقدامات لازم در راستای تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای انقلاب اسلامی در زنجان انجام شده است، اظهار کرد: طبق دوره قبل برای جلوگیری از زشت شدن چهره شهر و ریختن کاغذهای تبلیغاتی در شهر و چسباندن آنها بر روی دیوار مردم، چند صد تابلوی تبلیغاتی، کارتون پلاستیک و بنر اتخاذ شده که در ایام تبلیغات در اختیار کاندیداها قرار می گیرد.

وی تصریح کرد:اتخاذ این اقدامات در شهر، فرصتی عادلانه برای کاندیدا خواهد بود که مردم شناخت کافی از همه کاندیدا به دست آورند.

عباس راشاد با بیان اینکه در قانون اساسی از ماده ۶۲ تا ۹۱ در اختیار نمایندگان مجلس است، ابراز کرد: لازم است افرادی که به این مقام دست پیدا می کنند نگرش تشکیلاتی داشته باشند و به صورت تیمی خدمت گذار جامعه باشند.

راشاد به اختیارات نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: تحقیق و تفحض، تصویب بودجه از اختیارات نمایندگان مجلس است که کار تیمی در این مجلس ضروری به نظر میرسد و نماینده ای که مستقل باشد هیچ مشکلی از مشکلات جامعه را برطرف نخواهد ساخت.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه پاکدستی یکی دیگر از ویژگیهای مهم نماینده مجلس است، توضیح داد: در وضعیت کنونی کشور، پاکدست بودن یک نماینده بسیار مهم بوده و به طور قطع کاندیدایی که برای رسیدن به مجلس هزینه های میلیاردی می کند نمیتواند برای مردم دلرحمی کند.

راشاد تاکید کرد: می بایست مردم بدون آگاهی و یا به صورت ایل و قبیله ای کانیدایی را انتخاب نکنند و توجه نمایند فردی که انتخاب میشود در آینده کشور تاثیر خواهد گذاشت و باید توجه داشته باشند کاندیدایی که آیه یأس می خواند قطعا نمیتواند برای آینده کشور کاری انجام دهد.

وی به بیانات امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام (ره) فرمودند که مجلس می بایست در رأس امور و از عصاره فضایل مردم باشد و با توجه به اینکه نماینده مجلس به عنوان تابلوی مردم سالاری است در این ۴ سالی که گذشت نمایندگان مجلس این ویژگیها را نداشتند و لازم است مردم با آگاهی کامل پای صندوق های رای بروند.

این مسئول با بیان اینکه در این انتخابات حضور مردم ضروری است، عنوان کرد: همه آحاد مردم همانند حماسه  راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال که در هوای منفی ۱۰ درجه ای که حضور داشتند، در یازدهمین مرحله انتخابات مجلس شورای مجلس نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست