• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۲-۲۰
  • شناسه خبر: 15271

افزایش دوبرابری دفاتر پیشخوان ارائه دهنده خدمات کد بورس و احراز هویت در استان زنجان

پیام ملّت- مسئول هماهنگی و پیگیری امور اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت:همزمان با افزایش مراجعات شهروندان به دفاتر پیشخوان خدمات دولت، تعداد دفاتر ارائه دهنده این خدمت به بیش از دو برابر افزایش یافت.

حامد سرائی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار داشت: عمده ترین عامل افزایش تعداد مراجعات، اعلام دولت برای ارائه سهام شرکت های دولتی از طریق بورس و الزام سازمان بورس مبنی بر احراز هویت و دریافت کد بورسی متقاضیان است.

اقدامات انجام شده برای کاهش ازدحام در مقابل دفاتر پیشخوان خدمات دولت زنجان

وی افزود: بلافاصله با تدابیر اتخاذ شده از جانب کارگروه استانی دفاتر پیشخوان دولت و خدمات عمومی غیر دولتی، دفاتر ارائه دهنده خدمت سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) که در ابتدای اجرای طرح در سال ۹۹ به تعداد ۳۶ دفتر بود به ۶۸ دفتر افزایش یافت.

مسئول هماهنگی و پیگیری امور اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با اشاره به این که شهروندان می توانند نام و نشانی دفاتر ارائه دهنده خدمت سامانه سجام را در سایت مربوط مشاهده نمایند تصریح کرد: شهروندان بر اساس منطقه سکونت خود به نزدیکترین دفتر مراجعه نمایند.

وی خاطر نشان کرد: از اقدامات دیگر این اداره کل، افزایش ساعات ارائه خدمت دفاتر در طرف های صبح و بعداز ظهر، انتشار اسامی دفاتر ارائه دهنده خدمت به منظور توزیع مراجعان در سطح شهر و جلوگیری از ازدحام جمعیت در مقابل دفاتر و اطلاع رسانی ظرفیت پذیرش هر دفتر و نوبت دهی منظم با هدف رعایت فاصله گذاری اجتماعی بوده است.

سرائی تصریح کرد: مسئولین دفاتر پیشخوان نیز حداکثر ظرفیت خود با ارائه توصیه ها و تذکرات لازم جهت رعایت فاصله مناسب بین مراجعان و استفاده از مواد ضدعفونی کننده و همچنین نظارت بر سرعت دهی در اجرای کار در دفاتر، گامی در رعایت پروتکل های بهداشتی برداشته اند.

 این مسئول گفت: رایزنی هایی برای افزایش ظرفیت سامانه احراز هویت در حال انجام است که در همین راستا ظرفیت پذیرش این سامانه از ۲۰ هزار نفر در روز به ۶۰ هزار نفر افزایش یافته است.

مسئول هماهنگی و پیگیری امور اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان ضمن تأکید بر رعایت پروتکل های فاصله گذاری هوشمند در داخل دفاتر، مجددا از مراجعین خواست ضمن همکاری با مسئولین دفاتر در پذیرش و رعایت نوبت دهی تلفنی و عدم ازدحام در مقابل دفاتر، اصول فاصله گذاری هوشمند را رعایت نمایند. /ب

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست