• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۳-۲۹
  • شناسه خبر: 17462

تکمیل ۱۲ طرح صنعتی نیمه تمام در اولویت صنعت، معدن و تجارت

پیام ملّت-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: پروژه ذوب آهن نگین کاسپین و پروژه نورد فولادکاران افق که دستگاه اجرایی آنها صنعت، معدن و تجارت است ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ناصر فغفوری در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهارکرد: پروژه نورد فولاد کاران افق برای ۱۵۰ نفر و پروژه ذوب‌آهن نگین کاسپین برای ۳۰ نفر افزایش اشتغال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پروژه فولاد البرز ناب آرش دارای ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی است افزود: پروژه مذکور موجب افزایش اشتغال برای ۹۰۰ نفر می شود. این در حالی است که پروژه تکمیل طرح جهان نمو ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و منجر به افزایش اشتغال برای ۱۵۰ نفر خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه پروژه تکمیل طرح توسعه اطلس جین در شهرستان صائین قلعه با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، زمینه اشتغال برای ۵۰۰ نفر ایجاد خواهد کرد عنوان کرد: راه اندازی طرح صنعتی تولیدی سیوان در شهرک صنعتی افق ابهر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد موجب افزایش اشتغال برای ۱۰۰ نفر خواهد شد.

فغفوری با بیان اینکه پروژه تکمیل زنجیره صنایع برق و الکترونیک در شرکت صنایع زنگان پارت قلعه با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی زمینه اشتغال را برای ۵۲ نفر افزایش خواهد داد افزود: طرح صنعتی سپهر پلاستیک در شهرک صنعتی نوآوران با پیشرفت فیزیکی ۶۱ درصد موجب اشتغال ۶۰ نفر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح تولید پدیده شیمی غرب از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی زمینه اشتغال را برای ۱۵۰ نفر ایجاد می کند ادامه داد: راه اندازی واحد تولیدی سرجین بافت در شهرک صنعتی اشراق زنجان با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد زمینه اشتغال را برای ۱۰۰۰ نفر ایجاد می کند. پروژه توسعه تولید مقوا دوبلکس و کاغذ چاپ و تحریر با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی موجب اشتغالزایی برای ۳۰۰ نفر می‌شود. راه‌اندازی طرح صنعتی پدیده شیمی قرن با ۴۷ درصد پیشرفت فیزیکی زمینه‌ساز اشتغال برای ۱۰۰ نفر خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در خصوص ۷ محور مدون شده برای سازمان فوق در سال جدید عنوان کرد: این ۷ محور شامل توسعه و تعمیم ساخت داخل در راستای جهش تولید، مدیریت واردات و توسعه صادرات غیر نفتی، توسعه معادن و صنایع معدنی با اجرای نقشه راه، توسعه فناوری و محصولات دانش بنیان، مدیریت بازار و ساماندهی لجستیک تجاری، بهبود فضای کسب و کار مرتبط با بخش صنعت، معدن و تجارت، تامین مالی و توسعه سرمایه گذاری است./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست