• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۰۷
  • شناسه خبر: 17722

پیشرفت فیزیکی پروژه سبزه میدان طبق برنامه است/پروژه سبزه میدان در مرحله اجرای پله مشاهیر است

پیام ملّت-رئیس شورای شهر زنجان گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه سبزه میدان مطابق با برنامه است البته در برخی جبهه ها عقب ماندگی هایی وجود دارد اما محسوس نیست.

عباس راشاد در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: پروژه سبزه میدان در برخی از جعبه ها بسیار خوب پیشرفته اما در برخی از جهات دچار عقب ماندگی هایی ناچیز است. نیاز است که کل زمین پروژه در اختیار پیمانکار قرار گیرد تا در آینده مشکل احتمالی پیش نیاید.

وی با بیان اینکه میان شرق و غرب زنجان و در مرکز شهر دو مسیر اصلی و شریانی وجود دارد افزود: این دو مسیر شامل مسیر مابین خیابان سبزه میدان و چهارراه انقلاب و مسیر شریانی دیگر خیابان زینبیه غربی است که پس از آن باز شده است.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه پروژه سبزه میدان در مرحله اجرای پله مشاهیر قرار دارد ادامه داد: نظر بنده که در شورا، کمیسیون معماری و شهرسازی و کمیسیون حمل و نقل نیز مطرح شده است این است که بر اساس مصوبه شورای ترافیک مسیر سبزه میدان به چهارراه انقلاب جهت پیشبرد پروژه سبزه میدان و افتتاح آن در وقت مقرر باز شود.

راشاد با بیان اینکه پروژه سبزه میدان باید در ۶ ماهه نخست سال آینده افتتاح شود عنوان کرد: این پروژه در حقیقت یک پروژه پیاده محور، مردم محور و پیاده راه است و از آنجایی که پیاده رو نیز به اندازه کافی عریض است با باز شدن مسیر سبزه میدان به چهارراه انقلاب مشکلی جهت رفت و شد مردم پیش نخواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه چنانچه خیابان زینبیه غربی بسته شود مرکز شهر شهر دچار گره ترافیکی خواهد شد افزود: در آینده شهرداری طرحی دارد که از داخل زنبیه غربی به شکل u برعکس مسیری از پشت املاک ذوالفقاری ایجاد شود احتمال دارد که در آینده هر دو مسیر شریانی شهر باز باشد البته یکی از آنها به صورت مستقیم و دیگری با اندکی انحنا خواهد بود/ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست