• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۱۲
  • شناسه خبر: 17810

۵ میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح بیمارستان مورد نیاز است

پیام ملّت-فرماندار تکاب گفت: بیمارستان ۹۷ تخت خوابی اکنون به ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است و تنها ۳ درصد پیشرفت فیزیکی تا افتتاح بیمارستان مذکور باقی مانده است.

محمود زمانی در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» با بیان اینکه ۶ محموله در قالب ۳ مرحله برای تجهیز بیمارستان فوق ارسال شده است اظهار کرد: برای تکمیل ۳ درصد باقی مانده این بیمارستان نیاز به اعتباری در حدود ۵ میلیارد تومان وجود دارد. لذا بیمارستان مذکور در صورت جذب اعتبار گفته شده افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ما با اتخاذ سیاست گذاری همبستگی اجتماعی، تقسیم کار اجتماعی مناسب، آموزش و فرهنگ سازی و در قالب ۲ رویکرد پیشگیری و درمان نسبت به پیشگیری و کنترل بیماری ویروسی کرونا اقدام کرده‌ایم ادامه داد: در زمینه کنترل بیماری کرونا تعداد ۱۳ کمیته مختلف ایجاد شده است.

فرماندار تکاب در خصوص کمیته های مختلف ایجاد شده جهت کنترل و پیشگیری بیماری ویروسی کرونا عنوان کرد: از جمله کمیته های گفته شده می توان به کمیته سالم‌سازی محیط، ضد عفونی، آموزش و پیشگیری، پایش سلامت، حمایتی اقتصادی، ورزش و جوانان، آموزش همیار محلی، اطلاع رسانی، پویش بانوان و بازرسی و نظارت از جمله کمیته های ایجاد شده در این زمینه است.

زمانی با بیان اینکه در قالب کمیته های فوق فعالیت های خود را شروع کرده‌ایم افزود: در قالب کمیته اقتصادی بیش از ۷ هزار بسته معیشتی در اختیار نیازمندان و ضرر دیدگان ناشی از کرونا قرار داده شد. همچنین از جمله دیگر اقدامات صورت گرفته جهت کنترل این بیماری تعطیلی بازارهای روز شهر، تعطیلی قلیان سراها، بازدید های شبانه از خانه باغ ها و تالارها و اجرای ۱۲ مرحله دفاع بیولوژیکی بوده است.

وی به دیگر اقدامات صورت گرفته جهت پیشگیری و کنترل بیماری کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: جلسه ساماندهی فارغ التحصیلان و دانشجویان پرستاری و پزشکی برای فعالیت در پایگاه ها، اعمال پروتکل های بهداشتی در کمیته ها، اجرای پدافند غیرعامل در شهرداری، ایجاد ۲ بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه با تعداد حدود ۱۰۵ تخت از جمله دیگر موارد اعمال شده در این خصوص بوده است. /ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست