• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۴-۱۴
  • شناسه خبر: 17902

دانشگاه زنجان ترم آینده مشکل پهنای باند و سرعت اینترنت ندارد

پیام ملّت-معاون مدیر کل آموزشی دانشگاه زنجان با بیان اینکه کلاس های ترم آینده به احتمال ۹۰ درصد به صورت مجازی برگزار خواهد شد گفت: زیرساخت ها برای آموزش مجازی ترم آینده آماده شده است.

حسن سلیمانی فرد در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: برای ترم آینده برنامه ریزی های لازم انجام شده است و مشکلات سیستم آموزشی مجازی مرتفع شده است. لذا در ترم آتی مشکلی در خصوص پهنای باند و سرعت اینترنت وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه اساتید دانشگاه زنجان به خوبی فعالیت های آموزشی دانشگاه را هدایت کرده و جهت برگزاری کلاس ها وقت کافی اختصاص داده اند تا مشکلی در سیستم آموزش دانشجویان پیش نیاید ادامه داد: این اساتید ارزیابی مستمر از دانشجویان داشته و سیستم آموزشی را به خوبی رصد می کردند.

معاون مدیر کل آموزشی دانشگاه زنجان در خصوص امتحانات دانشگاه دولتی عنوان کرد: امتحانات از تاریخ ۱۰ تیرماه آغاز شده و تا تاریخ ۲۵ تیرماه ادامه خواهد داشت. برگزاری امتحانات با رعایت همه پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

سلیمانی فرد با بیان اینکه در حال حاضر روز دوم برگزاری امتحانات به اتمام رسیده است خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون های مجازی دانشگاه اتخاذ شده، نرم‌افزارها تهیه شده و آموزش های لازم در این خصوص داده شده است و جای هیچ گونه نگرانی در این خصوص برای دانشجویان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد امتحانات برای دانشجویان مقاطع کارشناسی به صورت مجازی برگزار می‌شود افزود: این در حالی است که امتحانات برای بیش از ۹۰ درصد دانشجویان تحصیلات تکمیلی یا به عبارتی دانشجویان ارشد و دکتری به صورت مجازی برگزار می شود. البته برگزاری امتحانات برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی با نظر اساتید و دانشگاه می‌تواند به صورت حضوری نیز برگزار شود./ش

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست