• تاریخ: ۱۳۹۹-۰۷-۲۷
  • شناسه خبر: 19846

بازگشایی فرهنگسراها منوط به اجازه ستاد پیشگیری از کرونا است /هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم

پیام ملّت- مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت: بازگشایی فرهنگسرای امام خمینی (ره) و سایر فرهنگسراهای استان منوط به اجازه ستاد پیشگیری از کرونا است.

در پی ادامه تعطیلی چندین ماهه فرهنگسرای امام خمینی (ره) به دلیل شیوع کرونا و گلایه های هنرمندان از تعطیلی کلاسها و انجمن های هنری به ویژه انجمن خوشنویسی و درخواست های مکرر برای بازگشایی و از سرگیری فعالیت های آن فاطمه کرباسی در گفت و گو با خبرنگار « پایگاه خبری- تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: برای بازگشایی فرهنگسراهای استان، مکاتبه‌ای با سرکار خانم حیدری معاون محترم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام داده‌ایم که ایشان در پاسخ نامه ما بازگشایی فرهنگسراها را منوط به صدور مجوز از سوی ستاد پیشگیری از بیماری کرونای استان دانسته‌اند.

کرباسی گفت: پس از دریافت این نامه، بلافاصله نامه‌ای به استانداری با رونوشتی به دانشگاه علوم پزشکی فرستاده‌ایم، اما علی‌رغم پیگیری‌های مستمر با توجه به وضعیت کرونا در استان هنوز جوابی دریافت نکرده‌ایم.به‌ مجرد دریافت پاسخ در اولین فرصت براساس مفاد پاسخ عمل خواهیم کرد.

کرباسی در خصوص فروش آثار هنری هنرمندان و خرید آن توسط سازمان های دولتی هم گفت: برنامه‌ریزی‌های اولیه در این خصوص انجام شده است که امیدواریم ان شاء الله در هفته آینده جلسه‌ای با مسئولان انجمن‌های مربوط در خصوص نحوه فروش آثار هنری داشته باشیم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست